جلسه بانوان کارآفرین با حضور خانم آی نور کارآفرین برتر ترکیه گلایه عضو شورای شهر از نظام مهندسی قزوین

حول بازگشایی مسیر در بلوار شهید بهشتی صورت پذیرفت

عضو شورای شهر قزوین در دفاع از مصوبه کمیسیون املاک در مورد توافق با یکی از شهروندان برای بازگشایی مسیر در بلوار شهید بهشتی بیان کرد: کمیسیون از همان ابتدا موافق نبود اما طی گذشت 4 ماه از این موضوع، مجموعه نظام مهندسی چندان اعتنایی به این موضوع نداشته است.

کد خبر: 970203015 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ اردیبهشت ۹۷ - ۳:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، عضو شورای شهر قزوین در دفاع از مصوبه کمیسیون املاک در مورد توافق با یکی از شهروندان برای بازگشایی مسیر در بلوار شهید بهشتی بیان کرد: کمیسیون از همان ابتدا موافق نبود اما طی گذشت ۴ ماه از این موضوع، مجموعه نظام مهندسی چندان اعتنایی به این موضوع نداشته است.

حول بازگشایی مسیر در بلوار شهید بهشتی صورت پذیرفت

حول بازگشایی مسیر در بلوار شهید بهشتی صورت پذیرفت

حول بازگشایی مسیر در بلوار شهید بهشتی  صورت پذیرفت

محسن حق ‌شناس در جلسه علنی شورای شهر قزوین که در تالار مردمی برگزار گردید، گفت: اقدام شهرداری قزوین در تنظیم لایحه همکاری برای تجلیل از معلمان قبل از حضور مسئولین آموزش و پرورش در شورا قابل تقدیر است.
حق شناس اظهار داشت: تمام تحولات و دستاوردهای انسان ‌ها ریشه در تلاش‌ ها و زحمات معلمان دارد و جامعه ‌ای که پاس حرمت معلم را نداند بی ‌سواد است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در ایران طی هفته جاری و حضور نماینده ‌ای از قزوین دربالاترین سطح این مسابقات، ادامه داد: سید مصطفی حسینی از شانس‌ های اصلی برای کسب رتبه اول است و تقاضا می‌ کنم در صورت کسب مقام توسط وی، تبلیغات شهری شایسته جایگاه وی صورت پذیرد.
عضو شورای شهر از نظام مهندسی قزوین در ادامه هم چنین در دفاع از مصوبه کمیسیون املاک در مورد توافق با یکی از شهروندان برای بازگشایی مسیر در بلوار شهید بهشتی تصریح کرد: کمیسیون از همان ابتدا موافق نبود و زمینه توافق هم با دعوت از مسئولان نظام مهندسی فراهم گردید ولی طی گذشت ۴ ماه از این موضوع، مجموعه نظام مهندسی چندان اعتنایی به این موضوع نداشته است.

حول بازگشایی مسیر در بلوار شهید بهشتی صورت پذیرفت

حق شناس خاطر نشان کرد: برای حل این مشکل باید نگاه جدی‌ تری داشت و شرعا و قانونا این حق فرد است و اگر نظام مهندسی ورود کرده بود کار به این جا نمی‌ کشید.

منبع :شهر فردا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماري(طراحي)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اردیبهشت ۹۷
672 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0