تصویب طرح تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌ ها در کمیسیون عمران مجلس نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس

تصویب طرح تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌ ها در کمیسیون عمران مجلس

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: اعضای این کمیسیون با تقاضای طرح تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران موافقت نمودند.

کد خبر: 971115001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷ - ۹:۱۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: اعضای این کمیسیون با تقاضای طرح تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران موافقت نمودند.

تصویب طرح تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌ ها در کمیسیون عمران مجلس

تصویب طرح تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌ ها در کمیسیون عمران مجلس

تصویب طرح تحقیق و تفحص از شرکت  فرودگاه‌ ها در کمیسیون عمران مجلس

سیداحسن علوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، در تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، بیان کرد: در جلسه امروز مواد باقی مانده طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، بنابراین روند بررسی طرح مذکور در کمیسیون عمران پایان یافت.
تصویب مواد طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان
نماینده مردم سنندج و دیواندره در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان دارای سی و هفت ماده است و تمام این مواد مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، حال طبق برنامه ریزیها قرار بود که دولت لایحه خود در مورد نظام مهندسی را به مجلس ارسال و طرح و لایحه مذکور با یک دیگر تلفیق گردند، ولی تا به حال این امر محقق نشده است.
بررسی تقاضای تفحص از عملکرد بنیاد مسکن و بانکها در زمین لرزه اهر و هریس
علوی ادامه داد: یکی دیگر از دستور کارهای امروز کمیسیون عمران مجلس، بررسی تقاضای طرح تحقیق و تفحص از عملکرد دستگاههای اجرایی بخصوص بنیاد مسکن و بانک ها در زمین لرزه سال نود و چهار شهرستانهای اهر و هریس بود که این موضوع با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیرعامل بانک مسکن بررسی گردید.
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: در رابطه با طرح مذکور مقرر گردید که نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص و مسئولان بنیاد مسکن و برخی بانک جلسه ای را برگزار کرده و موضوعات و دغدغه های مربوطه را مورد بررسی قرار دهند.
تصویب طرح تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه ‌ها
طرح تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌ ها با حضور نمایندگان متقاضی و مسئولان شرکت فرودگاهها رسیدگی شد و در نهایت متقضایان طرح، بر نظرات خود اصرار کردند و این طرح به رأی گذاشته شد، که اعضای کمیسیون عمران مجلس با طرح مذکور موافقت نمودند.

تصویب طرح تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌ ها در کمیسیون عمران مجلس

وی خاطر نشان کرد: همچنین طرح تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه ‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور نمایندگان متقاضی و مسئولان شرکت فرودگاهها رسیدگی گردید و در پایان متقاضایان طرح، بر نظرات خود اصرار کردند و این طرح به رأی گذاشته شد، که اعضای کمیسیون عمران مجلس با طرح مذکور موافقت نمودند.

منبع: فصل تجارت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته برنزی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ بهمن ۹۷
497 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0