مصوبات نشست اخیر هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد سالاری - ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد

مصوبات نشست اخیر هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد مورخ بیست و ششم آبان نود و هفت

هیئت مدیره سازمان استان یزد در نشست روز شنبه بیست و ششم آبان، جنبه های مختلف عملیات اجرایی مرمت و بازسازی ساختمان خیابان سید گلسرخ را بررسی کرد.

کد خبر: 970827015 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷ - ۷:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،هیئت مدیره سازمان استان یزد در نشست روز شنبه بیست و ششم آبان، جنبه های مختلف عملیات اجرایی مرمت و بازسازی ساختمان خیابان سید گلسرخ را بررسی کرد.

مصوبات نشست اخیر هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مصوبات نشست اخیر هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مصوبات نشست اخیر هیئت مدیره  سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان یزد مورخ بیست و ششم آبان نود و هفت

سالاری – ریاست سازمان :

که به تازگی بهمراه تنی چند از اعضای هیئت مدیره از این ساختمان بازدید کرده است، در مورد پیشرفت مراحل بازسازی پروژه با معماری اصیل و بومی یزد توضیحاتی داد و بر لزوم تسریع در جمع بندی مراحل اجرایی و تعیین نحوه بهره برداری از آن تاکید کرد.

در این جلسه، بعد از اظهار نظرهای مبسوط اعضای هیئت مدیره مقرر گردید، بودجه ای معادل پنج میلیارد ریال برای انجام مراحل نهایی ابنیه پروژه با طی روال قانونی و کنترلهای فنی اختصاص یابد و پس از ارائه گزارش هیئت رئیسه در زمینه بهره برداری و تجهیز و آماده سازی آن حداکثر تا ماه پایانی سال تصمیمگیری گردد.

در این نشست، بعنوان اقدامی بنیادین در جهت دسترسی به آیین نامه ای برای نوسازی در بافت تاریخی شهر جهانی یزد موافقت گردید، یک کمیته متشکل از تنی چند از اعضای هیئت مدیره و دیگر کارشناسان خبری معماری عضو سازمان پیش ‌نویس آیین‌ نامه بناهای خشتی گرداوری و با حوزه معاونت عمرانی استانداری و اداره کل میراث فرهنگی هماهنگی گردد.

 

هیئت مدیره سازمان استان، در این نشست، پیشنهاد هیئت رئیسه مبنی بر عضویت فروغی و زحمت کش به ترتیب بعنوان نماینده هیات مدیره در کمیته آموزش و کمیسیون معاملات سازمان را تصویب کرد.
در شروع نشست،

سالاری با تبریک ایام آغاز امامت حضرت مهدی علیه السلام ابراز امیدواری کرد این نسیم مهر و محبت منشأ همدلی و فعالیت و شفافیت هرچه بیش تر در ابعاد ملی باشد.

مصوبات نشست اخیر هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ارائه گزارشی فشرده درباره مهم ترین اقدامات اخیر از جمله اجرای برنامه ملاقات عمومی ریاست سازمان در روزهای ۱ شنبه از ساعت نه تا دوازده و توصیه به اعضای هیئت مدیره در همین راستا، آغاز روند فراخوان بیمه تکمیلی اعضا، لزوم ساماندهی پذیرش و خدمات مجتمع اقامتی مشهد مقدس برای جلوگیری از روند زیان دهی آن، تداوم تشکیل جلسات برای دستیابی به روشهای موثر ارتباط گیری سازمان با مهندسان و مراجعان از مهمترین موارد مطرح شده بعنوان پیش از دستور بود.

ریاست سازمان استان،

هم چنین خواستار برنامه ریزی برای برگزاری مجمع عمومی برای ارائه بودجه پیشنهادی سال نود و هشت و بررسی و تصویب صورت های مالی سال نود و شش شد و افزود: ما در حال گرداوری سیاست هایی برای تعیین بودجه ای متفاوت با گذشته هستیم و واحدهای سازمان باید هزینه ها و درآمدهای خود را بر مبنای این سیاستها گرداوری کنند. مشارکت فعال سازمان در برگزاری همایش انبوه سازان مسکن استان یزد با محوریت بررسی راهکارهای برون رفت از رکود مسکن با گرفتن تصمیمات استانی و محلی، توسعه همکاری سازمان با دانشگاه یزد و شرکت در نشست مشترک با مسئولان دانشکده عمران این دانشگاه و بررسی عملکرد واحد امور مشترکین گاز سازمان همراه با برنامه ریزی تشکیل یک همایش از حدود یک صد نفر ناظران گاز استان از دیگر موارد مطرح شده توسط ریاست سازمان در نشست هیئت مدیره بود.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آبان ۹۷
1179 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0