مصوبات یکصدوسیزدهمین جلسه هیت مدیره نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد مصوبات یکصدوسیزدهمین جلسه هیت مدیره نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد

مصوبات یکصدوسیزدهمین جلسه هیت مدیره نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد

مصوبات یکصدوسیزدهمین جلسه هیت مدیره نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد ، در سال 1403 اعلام شد. مقرر شد، جلسه فوق العاده هیئت مدیره در روز پنج‌شنبه مورخ ۲۰/۲/۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۱ صبح تشکیل شود

کد خبر: 030222006 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳ - ۲:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مصوبات یکصدوسیزدهمین جلسه هیت مدیره نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد ، در سال ۱۴۰۳ اعلام شد. مقرر شد، جلسه فوق العاده هیئت مدیره در روز پنج‌شنبه مورخ ۲۰/۲/۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۱ صبح تشکیل شود

مصوبات یکصدوسیزدهمین جلسه هیت مدیره نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد

مصوبات یکصدوسیزدهمین جلسه هیت مدیره نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد
مصوبات یکصدوسیزدهمین جلسه هیت مدیره سازمان ۱۴۰۳
احتراما”، یکصد و سیزدهمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان در دوره نهم مستند به دعوتنامه شماره ۶۴۱/۱۴۰۳ مورخ ۱۵/۲/۱۴۰۳ در دفتر ریاست سازمان تشکیل شد و بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام وحی و خیر مقدم دبیر سازمان موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت:
۱ موضوع شکوائیه و اختلاف فی مابین خانم فردایی و فرندپور با حضور خانم فردایی در جلسه هیئت مدیره مطرح شد و بعد از بحث و بررسی نامبرده اعلام کردند که قصد پی‌گیری شکوائیه خود را نداشته و نسبت به انجام مصالحه اعلام رضایت کردند. مقرر شد با فرندپور جهت بازپس گیری شکوائیه و اعلام رضایت نیز مذاکرات لازم انجام پذیرد.
۲- موضوع امضاء و پرداخت قرارداد سال ۱۴۰۲ دفتر نمایندگی سیسخت در جلسه مطرح شد و با پرداخت اجاره آن موافقت به‌عمل آمده و مقرر شد اقدامات لازم توسط ریاست و خزانه دار سازمان انجام گیرد.
۳-درخواست کارگروه ارجاع نظارت با موضوع اصلاح بخشهایی از فرمول‌های امتیازدهی در جلسه مطرح شد و اعضای هیئت مدیره به اتفاق نسبت به حذف امتیاز ( ضریب (۲/۱ ) مربوط به پروژه‌های که طراح آن خود مهندس متقاضی پذیرش نظارت آن است، اعلام موافقت کردند و مقرر شد، کهن نسبت به اصلاح آن در نرم افزار اقدام کند (اصلاح بند ۵ صورت‌جلسه مورخ ۲۳/۸/۱۴۰۲ کارگروه ارجاع نظارت).
۴- موضوع درخواست بانک سپه جهت همکاری‌های بانکی با سازمان و پرداخت تسهیلات به اعضای محترم در جلسه مطرح و مقرر شد، جلسه مشترکی با هیئت رئیسه بانک مربوطه و حضور اسکندری، جهانبازی، صادقی ،وحید، مهر، احسانی، موحدپور، کهزادی و احمدی تشکیل و موضوع مورد بررسی قرار گیرد.
-۵- موضوع نگهبانی سازمان نظر به مشکلات برهمن، نگهبان کنونی، در جلسه مطرح و مقرر شد، رئیس سازمان با توجه به شرایط خاص کارکنان سازمان و عدم امکان همکاری آنان در شرایط کنونی به عنوان نگهبان و از طرف دیگر ضرورت وجود نگهبانی فیزیکی در ساعات تعطیلی نسبت به معرفی یک نفر مرد واجد شرایط و سپس تنظیم قرارداد یکساله به نحوی که هیچ‌گونه آثار و عواقب حقوقی مترتب بر استخدام مشارالیه حادث نشده و مضافا اینکه در قرارداد مذکور ترتیبات قانونی در مورد حفاظت از اموال و ساختمان سازمان توسط نگهبان مربوطه معمول شود، اقدام کنند.
۶-درخواست تعدادی از مهندسان، جوزاریان محمدعلی نگین تاجی و کریم موسوی با موضوع تقسیط حق الزحمه نظارت آنان در پروژه جوزاریان در جلسه مطرح شد و با تقسیط آن با وصول چک تضمینی صیادی موافقت به عمل آمد و برای موارد مشابه به رئیس سازمان با وصول چک صیادی تفویض اختیار شد.
۷- موضوع درخواست تعدادی از مهندسان جهت عضویت در گروه‌های کنترل سازمان در جلسه مطرح و مقرر شد، تصمیم گیری جهت عضویت اعضاء در گروه‌های کنترل به نمایندگان هر رشته در هیئت مدیره تفویض شود.
۸-درخواست شهردار سوق با موضوع راه اندازی دفتر نمایندگی در شهر مربوطه مطرح و مقرر شد، به مدت شش ماه نمایندگی مربوطه به صورت آزمایشی با حضور سرکار خانم حیدریان به عنوان رابط نمایندگی فعالیت آن شروع و پس از آن تصمیم گیری نهایی به عمل آید.
۹- درخواست داریوش جاودان مطلق جهت ادامه همکاری پشتیبانی نرم افزار گاز در جلسه مطرح شد و با افزایش مبلغ قرارداد نامبرده به میزان درصد برای هر سال نسبت به سال قبل موافقت به عمل آمد.

۱۰- موضوع تعیین طراحی پروژه های اقدام ملی کهگیلویه در جلسه مطرح و مقرر شد، موضوع با حضور و مشارکت ریاست، خزانه دار و وحید مهر بررسی و تعیین تکلیف شود.
۱۱-پرونده ارجاع نظارت پروژه هرمزپور در جلسه مورد بررسی قرار گرفت و نظر به اینکه ملک مذکور تخریب و نوسازی بوده و تعویض نظارت شکل گرفته در آن غیر قانونی است لذا مصوب شد پروژه مذکور از سهمیه مهندسان ناظر کنونی حذف و از طریق سامانه ارجاع در اسرع وقت ناظران جدید انتخاب شوند. هم‌چنین مقرر شد، مهندسان ناظر ثبت شده نسبت به عودت حق الزحمه نظارت دریافت شده اقدام نمایند و کارمند انجام و انتخاب ناظران قبلی جهت ادای توضیحات به جلسه هیئت مدیره دعوت گردد.
۱۲- نامه ریاست محترم شورای مرکزی با عنوان برگزاری نهمین کنفرانس بین المللی زلزله شناسی در تاریخ‌های ۱۸ الی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جلسه مطرح شد و با حمایت مادی به کنفرانس مربوطه به مبلغ سی میلیون تومان موافقت به عمل آمد هم‌چنین مقرر شد، اعضای هیئت مدیره مرتبط با موضوع کنفرانس مربوطه جهت شرکت به رئیس سازمان اعلام آمادگی کنند.
۱۳-مقرر شد، جلسه فوق العاده هیئت مدیره در روز پنج‌شنبه مورخ ۲۰/۲/۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۱ صبح تشکیل شود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اردیبهشت ۰۳
268 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0