مصوبات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان مصوبات هیات مدیره سازمان

مصوبات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان مورخ بیستم اسفند نود و شش

به علت عدم حضور دکتر لاری، مهندس حاجتی شیمنی به عنوان دبیر نشست انتخاب شد.

کد خبر: 970126012 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷ - ۴:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان،۱- به علت عدم حضور دکتر لاری، مهندس حاجتی شیمنی به عنوان دبیر نشست انتخاب شد.

مصوبات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مصوبات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مصوبات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان خوزستان مورخ بیستم اسفند نود و شش

۲- بهاری فر در نطق قبل از دستور در مورد مکاتبات شهرستان ها از جمله شهر دزفول مواردی را اعلام کرد از جمله مجریان ذی صلاح و چارت تشکیلاتی سازمان و دفاتر نمایندگی
۳-مصوب شد براساس صورت جلسه هیات ۴ نفره استان مبنی بر تعیین مناطق محروم براساس بند ۱۴-۳-۴ مبحث دوم مقررات ملی ساختمان هیات ۴ نفره پیشنهاد گردد کلیه دفاتر نمایندگی به جز شهرستان اهواز بتواند از این ضریب افزایش تا سقف پنجاه درصد (۵۰%) به تشخیص هیأت رئیسه سازمان به صورت مرحله ای بهره مند گردند.
۴-براساس ماده هفتاد و شش آئین نامه کنترل ساختمان و عطف به نامه شماره ۶۵۶۷۵/الف-۵ تاریخ نوزدهم آذر ماه نود و شش اداره کل راه و شهرسازی به منظور بررسی تخلفات قبل از ارسال به شورای انتظامی کمیته ای با ترکیب آقایان کورش خواجوی، علی رضا بهاری فر و مسعود انصاریان توسط هیأت مدیره سازمان به این کمیته تفویض اختیار شد.
۵-انتخابات تعیین مسئولین سایر دفاتر نمایندگی که انتخابات آن ها انجام نشده است مقرر گردید براساس مصوبه قبلی هیأت مدیره توسط هیات اجرایی قبل از اردی بهشت سال نود و هفت اقدامات لازم انجام پذیرد.
۶-عطف به نامه شماره ۶۹۰۳۳/الف-۵ مورخ بیست و نهم آذر نود و شش اداره کل راه و شهرسازی و نامه مشاره ۲۶۹۰۶/ش م تاریخ پنجم آبان نود و پنج شورای مرکزی مصوب شد سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان آمادگی خود را جهت اجرایی نمودن (مبحث بیست و یک) کنترل الزامات شهرسازی در پدافند غیرعامل در ساختمان به هیات ۴ نفره استان اعلام کنند.

مصوبات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

۷-حق الزحمه گروه های تخصصی از قرار هر ساعتی ۴۰ هزار تومان و حداکثر دو ساعت و هر ماه حداکثر چهار نشست برگزار شود جهت دبیر گروه تخصصی حداکثر چهار ساعت و برای ریاست گروه تخصصی حداکثر شش ساعت ماهیانه در نظر گرفته شود علاوه بر حق نشست ها جهت هماهنگی جلسات بر فعالیتهای گروه های تخصصی به هیأت رئیسه تفویض اختیار شد که یک نفر از کارکنان سازمان به عنوان هماهنگ کننده گروه های تخصصی ۷ رشته انتخاب و مشغول به کار گردند در ادامه مقرر شد افراد معرفی شده از گروه های تخصصی برای کارشناسان کمیته کنترل نظارت و کنترل نقشه در ۳ ماهه اول سال نود و هفت به ریاست سازمان تفویض اختیار شد که برای افراد معرفی شده احکام مورد نظر صادر شود و در مورد دستمزد کارشناسان مقرر شد بهاری زاده ظرف یک هفته به هیأت مدیره سازمان اعلام کند و کنترل نظارت، کنترل نقشه، تفکیک آپارتمان های و موارد مشابه
۸-شیوه نامه آموزش مجریان تاسیسات ساختمان در دستور کار قرار گرفت و مورد تائید اعضای هیأت مدیره سازمان قرار گرفت و مقرر گردید جهت اجرا به واحدهای مدیریت تاسیسات و آموزش و پژوهش سازمان ابلاغ شود.
۹-مصوب شد براساس نامه شورای مرکزی به شماره ……… مورخ…….. نرخ تفکیک آپارتمان ها در سال نود و شش به میزان نود درصد افزایش یابد.
۱۰-تصمیم گیری انتخاب بازرسان در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد حداکثر تا تاریخ یک شنبه بیست و هفتم اسفند نود و شش هر کدام از اعضای هیأت مدیره یک نفر صاحب صلاحیت جهت استعلامهای مورد نیاز کاندیداتوری بازرس کتبا به رئیس سازمان معرفی کنند تا بعد از بررسیها و پاسخ استعلام ها ………….. نفر توسط هیأت مدیره انتخاب و به مجمع عمومی معرفی شوند.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ فروردین ۹۷
894 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0