مصوبات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل صورتجلسه مورخ سیزدهم آبان نود و هفت

مصوبات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل به تاریخ سیزدهم آبان نود و هفت

مصوبات صورتجلسه مورخ سیزدهم آبان نود و هفت هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل به شرح ذیل به اطلاع اعضای سازمان می رسد:

کد خبر: 970819015 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ آبان ۹۷ - ۱:۱۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان اردبیل،مصوبات صورتجلسه مورخ سیزدهم آبان نود و هفت هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل به شرح ذیل به اطلاع اعضای سازمان می رسد:

مصوبات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

مصوبات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

مصوبات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان اردبیل به تاریخ سیزدهم آبان نود و هفت

*دراجرای ماده هفتاد و یک قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و تبصره آن، توحید شفیعی به عنوان خزانه دار سازمان پیشنهاد که به تصویب اعضای هیات مدیره سازمان رسید.
*دراجرای ماده هشتاد قانون نظام مهندسی وکنترل ساختمان، بمنظور دسترسی و مورد استفاده قراردادن تجارب و نظرات اعضای هیات مدیره و سازمان در مورد روشهای اسلامی وآداب سنتی، ملی و فرهنگی در ارائه خدمات و فعالیتهای مهندسی، کمیته نظام پیشنهادات و مشورتی سازمان با مسئولیت جهانگیر کنعان پور تشکیل شود.
ضمناً مهدی خان محمدیان و جعفر لطفی با ایشان همکاری خواهند داشت.
*بمنظور تسهیل در امور و فعالیتهای هیاتهای اجرایی دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان های تابعه، اسماعیل امامی به عنوان مسئول امور شهرستان ها پیشنهاد شد که مورد تصویب اعضای هیات مدیره سازمان قرار گرفت.

*بمنظور استفاده از نظرات و تجربیات اعضا در امور سازمان به فراخور موضوعات مطروحه، مقرر شد ریاست سازمان حسب مورد نسبت به دعوت از مهندسان خبره به نشست های هیات رییسه و مدیره اقدام کند که در صورت دعوت، حق جلسه ای معادل اعضای هیات رئیسه در نظر گرفته میشود.
*مذاکرات لازم توسط رییس محترم سازمان با هیات امنای ساختمان جدید انجام گرفت که مقرر شد تا ۱ هفته گزارش کاملی از وضعیت مالی و اجرایی ساختمان به هیات رئیسه ارائه کند.

مصوبات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

*مقرر شد بمنظور اخذ پیشنهادات و انتقادات اعضا و مراجعین سازمان، ساز و کار مربوطه، هم بصورت الکترونیکی از طریق سایت رسمی و هم بصورت نصب صندوق در طبقه همکف سازمان جهت بهینه سازی امور جمع آوری و اقدام و بصورت هفتگی مورد بررسی قرار گیرد.

ضمناً مقدمات استفاده از از تجربیات و پیشنهادات دیگر ارگان ها و سازمان ها نیز فر اهم شود.
*مقرر شد

اعضای کمیته انفورماتیک سازمان فعالیت خود را بمنظور افزایش ایمنی سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری مورد استفاده در سازمان، به صورت جدی پیگیری کند.
*مقرر شد

نشست های اصلی هیات مدیره ساعت هجده روزهای شنبه هر هفته و نشست های راهبردی در روزهای ۱ شنبه و یا ۵ شنبه براساس اطلاع رسانی قبلی برگزار شود.
نشست با نثار صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ آبان ۹۷
1015 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0