مصوبات نشست کمیته 4 نفره ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

مصوبات نشست کمیته ۴ نفره

امید محمودی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان ضمن تبریک سال نو به اعضای محترم سازمان اظهار امیدواری کرد تا سال نو سالی مملو از آرامش و آسایش برای تمامی شهروندان و علی الخصوص جامعه مهندسی کشور و استان باشد.

کد خبر: 971229001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ اسفند ۹۷ - ۹:۳۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبریه مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان کردستان،امید محمودی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان ضمن تبریک سال نو به اعضای محترم سازمان اظهار امیدواری کرد تا سال نو سالی مملو از آرامش و آسایش برای تمامی شهروندان و علی الخصوص جامعه مهندسی کشور و استان باشد.

مصوبات نشست کمیته 4 نفره

مصوبات نشست کمیته ۴ نفره

مصوبات نشست  کمیته ۴ نفره

محمودی، ارتقای جایگاه مهندسان در جامعه و ارتقای کمی و کیفی ساخت و ساز در کشور و استان را از ایزد منان در سال نو خواستار شد.
وی با اشاره به پیگیریهای صورت گرفته هیات مدیره محترم و اجرای وظایف محوله در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی ساخت و سازها و حمایت از اعضای محترم، از تشکیل کمیته ۴ نفره استان در مورخ بیست و ششم اسفند ماه نود و هفت خبر داد.
وی، از تلاشها و حمایتهای هیات ۴ نفره و کارگروههای آن، معاونت محترم امور هماهنگی عمرانی استانداری و سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، مدیران و کارشناسان محترم اداره کل راه و شهرسازی استان و استانداری کردستان، شهردار محترم سنندج، تعدادی از اعضای محترم هیات مدیره و مدیر فنی و اجرایی سازمان تقدیر نمود.
رئیس سازمان، اهم مصوبات کمیته ۴ نفره را به شرح ذیل اعلام نمود:
افزایش تعرفه ۴ گروه اصلی به میزان بیست و پنج درصد
تغییر زیربنا و تعداد سقف ساختمانهای واجد شرایط مجری از پنج سقف و هفتصد متر مربع به چهار سقف و پانصد متر مربع
تعیین مدت قرارداد مجریان
اصلاحیه تعداد کار برابر نامه معاونت محترم مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی

مصوبات نشست کمیته ۴ نفره

برای ساختمانهای گروه “الف” با زیر بنای کم‌تر از چهارصد مترمربع و گروه “ب ” با زیربنای کم‌تر از سیصد مترمربع برای رشته های معماری، عمران، تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی حداکثر تا پنج پروژه بعنوان یک کار محسوب می گردد.
مجموع تعداد کار طراح و ناظر در سنندج در رشته های معماری پنج کار، رشته سازه سه کار، رشته تاسیسات مکانیکی و برقی شش کار اعمال شود.
تعداد کار طراحی در سایر شهرستانهای استان در رشته معماری و سازه هشت کار، رشته تاسیسات مکانیکی و برقی دوازده کار اعمال شود.
تعداد کار نظارت در سایر شهرستانهای استان در رشته معماری پنج کار، سازه چهار کار، تاسیسات مکانیکی و برقی دوازده کار اعمال شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته برنزی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ اسفند ۹۷
725 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0