تایید صلاحیت سی و هفت نامزد در انتخابات اعضای هیات مدیره مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد:

تایید صلاحیت سی و هفت نامزد در انتخابات اعضای هیات مدیره نظام مهندسی استان اردبیل

شهرام باباخانی، پس از طی شدن مراحل مختلف سی و هفت نفر تائید صلاحیت شده اند تا در مهلت قانونی تبلیغات، بتوانند توانمندی خود را ارائه کنند. هم چنین در این دوره از انتخابات یازده عضو هیات مدیره به سیزده نفر افزایش خواهند یافت.

کد خبر: 970711016 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷ - ۳:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،شهرام باباخانی، پس از طی شدن مراحل مختلف سی و هفت نفر تائید صلاحیت شده اند تا در مهلت قانونی تبلیغات، بتوانند توانمندی خود را ارائه کنند. هم چنین در این دوره از انتخابات یازده عضو هیات مدیره به سیزده نفر افزایش خواهند یافت.

تایید صلاحیت سی و هفت نامزد در انتخابات اعضای هیات مدیره

تایید صلاحیت سی و هفت نامزد در انتخابات اعضای هیات مدیره

تایید صلاحیت سی و هفت نامزد در انتخابات  اعضای هیات مدیره نظام مهندسی استان اردبیل

وی اظهار داشت : هشتیمن دوره انتخابات اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان اردبیل دوازدهم مهر ماه برگزار خواهد شد.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان اظهار داشت: طبق زمان‌بندی تعیین گردیده انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان در کشور در طول ۱ هفته برگزار خواهد شد که موعد مقرر برای انتخابات استان اردبیل دوازدهم مهر ماه است.
باباخانی ادامه داد: از بیست و یکم خرداد ماه فرایند برگزاری انتخابات طی گردیده و پس از ثبت نام و تائید صلاحیت کاندیداهای انتخابات به صورت الکترونیکی در دوازدهم مهر ماه برگزار خواهد شد و یازده هزار مهندس عضو نظام مهندسی ساختمان که طبق نرم افزار تعیین شده اند به کاندیداها در هفت رشته اصلی رای خواهند داد.
عضو هیات نظارت انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل افزود: پس از طی شدن مراحل مختلف سی و هفت نفر تائید صلاحیت شده‌اند تا در مهلت قانونی تبلیغات، بتوانند توانمندی خود را ارائه کنند. هم چنین در این دوره از انتخابات یازده عضو هیات مدیره به سیزده نفر افزایش خواهند یافت.
باباخانی گفت: کاندیداها تا بیست و چهار ساعت پیش از آغاز انتخابات مهلت تبلیغ دارند و از نخستین ساعت روز دوازدهم مهر ماه رای گیری به صورت الکترونیکی شروع خواهد شد.
مدیر مسکن و ساختمان راه وشهرسازی استان اردبیل خاطر نشان ساخت: نسبت به سال‌ های گذشته مراحل برگزاری انتخابات چندان تغییری نکرده است در حالیکه  پنجاه درصد اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در دوره گذشته در انتخابات شرکت کرده بودند، انتظار میرود امسال این میزان مشارکت افزایش یابد.
باباخانی افزود: در میان کاندیداها داوطلب خانم نداریم هر چند که در دوره گذشته در بین کاندیداها خانمها هم حضور داشتند ولی در این دوره در بین سی و هفت کاندیدا نامی از خانم ها مشاهده نمی‌ شود.

تایید صلاحیت سی و هفت نامزد در انتخابات اعضای هیات مدیره

وی تصریح کرد: برای برگزاری مطلوب انتخابات در کنار هیات نظارت که مسئولیت آن با اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل است هیات اجرایی نیز از میان مهندسان با تجربه تعیین شده تا در سایه فعالیت هر ۲ مجموعه انتخابات با صحت و سلامت کامل برگزار گردد.
وی یاد آور شد: هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی در هفت رشته معماری – شهرسازی – عمران – نقشه برداری – مکانیک و برق برگزار خواهد شد و از کاندیداها انتظار داریم به قول و قرار و وعده های که میدهند پایبند باشند و تلاش کنند در صورت راهیابی به هیات مدیره جدید با  انرژی مضاعف در خدمت جامعه مهندسین باشند.
باباخانی یاد آور شد: اعضای یازده هزار نفری نظام مهندسی ساختمان استان نیز باید با شناخت کامل به افراد و توانمندی آن ها با شکوه هرچه تمام تر در انتخابات حضور پیدا کرده و با رایی که به مهندسان شایسته و توانمند میدهند زمینه تحول در سازمان نظام مهندسی ساختمان را فراهم کنند.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مهر ۹۷
958 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0