تصویب تراز مالی سال نود و هفت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تراز مالی سال نود و هفت

تصویب تراز مالی سال نود و هفت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با حضور اعضای سازمان در محل سالن فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

کد خبر: 190828010 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸ - ۱۱:۵۱ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان،مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با حضور اعضای سازمان در محل سالن فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

تصویب تراز مالی سال نود و هفت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

تصویب تراز مالی سال نود و هفت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

تصویب تراز مالی سال نود و هفت  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

این مجمع با دستور کار ارائه گزارش هیات مدیره در رابطه با امورات سازمان، بررسی و تصویب تراز نامه منتهی به سال نود و هفت براساس مواد هشت و بیست و یک شیوه نامه تشکیل اداره مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نود و هفت، گزارش پی‌گیری های انجام شده در رابطه با تشکیل تعاونی سهامی عام و تعيين روزنامه كثيرالانتشار براي اطلاعيه ‌هاي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان کردستان با تعیین هیات رئیسه سنی و اصلی شروع و هر یک از موارد دستور کار مورد شور اعضای مجمع قرار گرفت.

در این مجمع با انتخاب اعضای حاضر در مجمع صمد قادرپور، شهرام پیری، حیدر عزیزی، کارو محمدیانی به عنوان هیات رئیسه سنی مجمع انتخاب شدند.

طی انتخاب اعضای مجمع مهندس فریدون صالحیان به عنوان رئیس مجمع، فتحی به عنوان منشی، محسن محمدی و هیوا اردلان به عنوان ناظرین هیات رئیسه اصلی مجمع را بر عهده گرفتند.

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان ضمن تقدیر از حضور اعضا در مجمع به تشریح فعالیتهای صورت گرفته پرداخت و به نقطه نظرات، دیدگاهها، انتقادات و پیشنهادات اعضا پاسخ گفت.

امیراسعد نصری زر، خزانه دار سازمان نیز به تراز نامه منتهی به سال نود و هفت سازمان نظام مهندسی پرداخت که با تایید اعضای حاضر تصویب شد.

تصویب تراز مالی سال نود و هفت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

هیوا سیدیونسی، دبیر هیات مدیره گزارشی از اقدامات انجام شده در مورد تشکیل تعاونی سهامی عام  را ارائه کرد.

نوذری، بازرس سازمان نیز به ارائه دیدگاههای بازرسین سازمان در رابطه با عملکرد هیات مدیره پرداخت که با ریاست سازمان در این رابطه توضیحاتی را ارائه کرد.

با تصویب اعضا روزنامه جام جم و هفته نامه روژان بعنوان روزنامه كثيرالانتشار براي اطلاعيه‌ هاي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان کردستان انتخاب شدند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ شهریور ۹۸
506 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0