مصوبات گروهها و کمیسیونهای تخصصی شورای مرکزی و قطعنامه اجلاس دبیر اجرایی شورای مرکزی

مصوبات گروهها و کمیسیونهای تخصصی شورای مرکزی و قطعنامه اجلاس، دو روی یک سکه

استخراج مواد قطعنامه اجلاس بیست و دوم هیات عمومی سازمان نظام مهندسی از مصوبات و بندهای پیشنهادی گروه‌ها و کمیسیون‌ های تخصصی شورای مرکزی صورت گرفت.

کد خبر: 190715014 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸ - ۵:۳۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،استخراج مواد قطعنامه اجلاس بیست و دوم هیات عمومی سازمان نظام مهندسی از مصوبات و بندهای پیشنهادی گروه‌ها و کمیسیون‌ های تخصصی شورای مرکزی صورت گرفت.

مصوبات گروهها و کمیسیونهای تخصصی شورای مرکزی و قطعنامه اجلاس

مصوبات گروهها و کمیسیونهای تخصصی شورای مرکزی و قطعنامه اجلاس

مصوبات گروهها و کمیسیونهای  تخصصی شورای مرکزی و قطعنامه اجلاس، دو روی یک سکه

در دوره هفتم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، گروهها و کمیسیون‌ های شورای مرکزی محور فعالیتهای این شورا را تعیین می‌ کردند و اکثر دستور کار هیئت رئیسه شورای مرکزی نیز از مصوبات گروه‌ها و کمیسیون‌ های تخصصی این شورا معین می شد.
مجربی، دبیر اجرایی شورای مرکزی با اعلام این مطلب، بیان کرد: بیش ترین توجه به نظرات گروهها و کمیسیونهای شورای مرکزی در این دوره اتفاق افتاد و این سبب رونق گروههای تخصصی هفت‌گانه نظام مهندسی ساختمان و راه یابی این موضوعات به فضای تخصصی سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان در استانها شد.

وی تصریح کرد: بسیاری از تفاهم نامه های تخصصی که در دوره هفتم منعقد گردید حاصل تلاشهای اعضای گروهها و کمیسیونهای شورای مرکزی سازمان بود.

مصوبات گروهها و کمیسیونهای تخصصی شورای مرکزی و قطعنامه اجلاس

دبیر اجرایی شورای مرکزی گفت: البته در برخی موضوعات هم نظرات هیئت رئیسه شورای مرکزی به گروه‌ها و کمیسیون ‌ها ارائه می شد تا در آن جا بحث و بررسی و تبادل نظر اتفاق افتد که حاصل آن موفقیتهای فعلی سازمان نظام مهندسی ساختمان در سطح کشور است.

مجربی از دوره هفتم شورا بعنوان دوره شکوفایی فعالیت گروه‌ ها و کمیسیونهای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان یاد کرد و گفت: بیشترین و منظم ترین نشست ها در این دوره برگزار شده است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ تیر ۹۸
521 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0