تقدیر از رؤسای فعلی و سابق دفاتر نمایندگی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران تقدیر از رؤسای فعلی و سابق دفاتر نمایندگی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران

تقدیر از رؤسای فعلی و سابق دفاتر نمایندگی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران

تقدیر از رؤسای فعلی و سابق دفاتر نمایندگی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران ، طی مراسمی به عمل آمد. موضع گیری له یا علیه کاندیدای انتخابات در پیش رو «غیرقانونی» است

کد خبر: 991221003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ اسفند ۹۹ - ۹:۳۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تقدیر از رؤسای فعلی و سابق دفاتر نمایندگی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران ، طی مراسمی به عمل آمد. موضع گیری له یا علیه کاندیدای انتخابات در پیش رو «غیرقانونی» است

تقدیر از رؤسای فعلی و سابق دفاتر نمایندگی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران

تقدیر از رؤسای فعلی و سابق دفاتر نمایندگی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران
رئیس سازمان نظام مهندسی تهران بیان کرد: موضع گیری له یا علیه کاندیدای انتخابات در پیش رو «غیرقانونی» است
طی مراسمی از رؤسای فعلی و سابق دفاتر نمایندگی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران تقدیر گردید.
دوشنبه هجدهم اسفندماه، با حضور رئیس و جمعی از اعضای هیأت مدیره، طی مراسمی، با رعایت کامل پروتکل‌ های بهداشتی، از رؤسای فعلی و سابق دفاتر نمایندگی سازمان، در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی، تقدیر گردید.
سید علیرضا میر جعفری، رئیس سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان تهران در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش ‌های رؤسا و کارکنان دفاتر نمایندگی، به تلاش و همت بیش‌ازپیش، تأکید کرد.
وی اظهار داشت: رؤسای دفاتر، نمایندگان سازمان و اعضای سازمان در دفاتر نمایندگی هستند و باید حافظ منافع آن ‌ها باشند.
وی با اشاره به نظم کارکنان سازمان ادامه داد: همه کارکنان، چه در ساختمان مرکزی و چه در دفاتر نمایندگی موظف به نظم در ورود و خروج و پاسخ‌گویی مناسب و تکریم ارباب‌رجوع هستند و قطعاً با متخلف برخورد خواهد شد.
میرجعفری در بخش دیگری از اظهارات خود به موضوع انتخابات پیش رو در سال آینده پرداخت و تصریح کرد: وظایف همه حضور و تشویق به حضور حداکثری در انتخابات است اما موضع‌گیری له و یا علیه کاندیداها، غیرقانونی است.
سید محمد هاشمی، نائب رئیس اول سازمان نیز، با اشاره به خرید ملک دفاتر نمایندگی، بیان کرد: در این مورد، باید مثبت اندیشید و مسیر را برای گسترش و بهبود شرایط سازمان تسهیل کرد.
سعیدیان، عضو هیات مدیره سازمان نیز، برگزاری این جلسه را لازم و ضروری عنوان کرد و از تلاش‌ های رؤسای دفاتر قدردانی کرد.
وی، هم چنین با کسب حلالیت از رؤسای دفاتر نمایندگی، اظهار امیدواری کرد، با تلاش، پشتکار و همت کارکنان و مدیران سازمان، شاهد اعتلای بیش‌ازپیش سازمان نظام‌ مهندسی باشیم.
پیام رئیسی نائب رئیس دوم سازمان، مهندس سیامک الهی فر دبیر و عضو هیأت مدیره، مهندس مجید گودرزی رئیس کمیسیون دفاتر نمایندگی، مهیار فرنیا، حسن یگانگی، مجتبی صابر و جهانگیر رستم زاده از اعضای هیات مدیره سازمان نیز هر یک به ‌صورت جداگانه به تقدیر و تشکر از زحمات رؤسا و کارکنان دفاتر نمایندگی پرداختند.
لازم به ذکر است، موضوع خرید دفاتر نمایندگی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
هم‌ چنین در خاتمه این مراسم، با اهدای لوح سپاس از رؤسای فعلی و سابق دفاتر نمایندگی، تقدیر گردید.
منبع: تاسیسات آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۹
492 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0