انتصاب ریاست جدید هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی حکمی از طرف فرج الله رجبی

انتصاب ریاست جدید هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی

به دنبال حکمی از طرف فرج الله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان، ذبیح الله حبیبی به سمت رئیس جدید هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی منصوب شد.

کد خبر: 980329012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۸ - ۸:۰۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،به دنبال حکمی از طرف فرج الله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان، ذبیح الله حبیبی به سمت رئیس جدید هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی منصوب شد.

انتصاب ریاست جدید هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی

انتصاب ریاست جدید هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی

ریاست جدید هیات اجرایی انتخابات هشتمین  دوره شورای مرکزی منصوب شد

 

در این حکم آمده است: بمنظور ایجاد فضای کاملاً آرام و اطمینان بخش برای کلیه کاندیداهای محترم هشتمین دوره انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان به موجب این حکم جنابعالی را که از چهره‌های پیشکسوت، متعهد و مورد اعتماد جامعه مهندسی کشور هستید بعنوان رئیس هیئت اجرایی انتخابات مذکور منصوب می ‌کنم.

در این حکم که رونوشت آن برای اعضای هیات اجرایی انتخابات، اعضای شورای مرکزی و روسای سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان استانها فرستاده شده، آمده است: انتظار می‌ رود با توکل بر خداوند قادر متعال و با همکاری سایر اعضای محترم هیات اجرایی انتخابات امور محوله را با تعامل و همکاری وزارت راه و شهرسازی به انجام برسانید.

انتصاب ریاست جدید هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی

رجبی، هم‌چنین در نامه به مازیار حسینی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن معرفی ذبیح اله حبیبی بعنوان رئیس هیات اجرایی انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان از ایشان خواسته است همکاریهای لازم با وی در جهت حسن انجام انتخابات مذکور بعمل آید.

در این نامه اضافه شده است از این تاریخ تمامی مکاتبات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی سازمان صرفاً با امضاء ذبیح الله حبیبی معتبر است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ خرداد ۹۸
526 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0