انتصاب معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی

انتصاب معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی

محمد اسلامی با صدور حکمی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی را منصوب نمود.

کد خبر: 191109008 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ آبان ۹۸ - ۷:۰۶ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محمد اسلامی با صدور حکمی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی را منصوب نمود.

انتصاب معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی

انتصاب معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی

معاون مسکن و ساختمان وزارت  راه و شهرسازی منصوب گردید

محمودزاده بعنوان معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی منصوب گردید

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی “محمود محمودزاده” را بعنوان معاون مسکن و ساختمان این وزارت‌خانه منصوب نمود.

ایجاد هماهنگی بین معاونان و بخش‌ های مرتبط با مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، بازنگری در سیاست ‌های توسعه مسکن، ترویج و بهره‌مندی از فن‌آوری ‌های نوین با تجدید ساختار در صنعت ساختمان کشور و برنامه‌ریزی و ساماندهی خدمات تشکل‌ های حرفه‌ای مرتبط با هدف افزایش اعتماد عمومی در جامعه تخصصی، شفافیت عملکرد، قانون‌مندی و پاسخ‌گویی از جمله وظایفی است که در این حکم برای محمودزاده برشمرده شده است.

انتصاب معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی

هم‌چنین، برنامه‌ریزی صدور خدمات فنی، مهندسی و جذب سرمایه‌گذاری ‌های خارجی و داخلی در حوزه صنعت ساختمان، کمک به ارتقاء دانش فنی و ورود تکنولوژی ‌های نوین ساختمانی از طریق همکاری با نهادهای علمی و اجرایی داخلی و خارج از کشور، اصلاح، گرداوری و بازنگری در مقررات ملی ساختمان و نظام‌ های اداری با بهره‌مندی از مشارکت خبرگان علمی و مهندسی کشور بمنظور ارتقاء کیفیت و ارائه خدمات فنی بهینه و راهبری طرح ‌های تولید و عرضه مسکن از دیگر وظایفی است که در حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به معاون جدید مسکن و ساختمان این وزارت‌خانه به آن اشاره شده است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ آبان ۹۸
600 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0