واگذاری استعلام مدرک تحصیلی، صدور پروانه اشتغال به دفاتر پیشخوان مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق در مشهد بیان کرد:

واگذاری استعلام مدرک تحصیلی، بیمه و صدور پروانه اشتغال به دفاتر پیشخوان

در راستای اصلاح فرایند انجام کار، کاهش تصدیهای دولت و هم چنین ایجاد سهولت در روند درخواست پروانه اشتغال بکار نظام مهندسی، انجام این خدمات به دفاتر پیشخوان واگذار می گردد.

کد خبر: 970523009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ مرداد ۹۷ - ۱:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در راستای اصلاح فرایند انجام کار، کاهش تصدیهای دولت و هم چنین ایجاد سهولت در روند درخواست پروانه اشتغال بکار نظام مهندسی، انجام این خدمات به دفاتر پیشخوان واگذار می گردد.

واگذاری استعلام مدرک تحصیلی، صدور پروانه اشتغال به دفاتر پیشخوان

واگذاری استعلام مدرک تحصیلی، صدور پروانه اشتغال به دفاتر پیشخوان

واگذاری استعلام مدرک تحصیلی، بیمه و صدور  پروانه اشتغال به دفاتر پیشخوان

جواد اسلامی محمدی با اعلام این خبر، عنوان داشت: در نخستین نشست واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان که با حضور محمد شمسایی _ مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق استان و … ایرانمنش _ نماینده انجمن صنفی دفاتر پیشخوان استان تشکیل گردید، مقرر شد جهت ایجاد سهولت در روند درخواست پروانه اشتغال بکار نظام مهندسی، بعد از آماده سازی ملزومات لازم، انجام این خدمات به دفاتر پیشخوان واگذار شود.
اسلامی تصریح کرد: بعد از طرح فعالیتهای قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان و بررسی حول آماده سازی زمینه لازم جهت واگذاری به نحوی که در روند درخواستهای مردمی، سهولت ایجاد شود، مقرر گردید ۵ خدمت به دفاتر طرف قرارداد واگذار شود.

واگذاری استعلام مدرک تحصیلی، صدور پروانه اشتغال به دفاتر پیشخوان

اسلامی مطرح کرد: انجام مکاتبات اداری در سطح استان، استعلام مدرک تحصیلی، استعلام بیمه و استعلام ماده صد و هشتاد و شش ثبت نام و تشکیل پرونده جهت صدور پروانه اشتغال بکار نظام مهندسی از جمله مواردی است که به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می شود.
وی خاطر نشان ساخت: طرح واگذاری به دفاتر پیشخوان گامی در جهت بهبود فضای کسب و کار استان در بخش غیر دولتی و نیز تمهید زمینه موثر در جهت حفاظت از حقوق شهروندی است.
منبع : قدس آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ مرداد ۹۷
875 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0