تشکیل مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نخستین نوبت سالانه آزمون ورود بحرفه مهندسان

نخستین نوبت سالانه آزمون ورود بحرفه مهندسان ، کاردانان فنی و معماران تجربی سال نود و شش

نخستین نوبت سالانه آزمون ورود بحرفه مهندسان ، کاردانان فنی و معماران تجربی سال نود و شش در استان هرمزگان برگزار می گردد . این آزمون همزمان با سراسر کشور روزهای 5 شنبه و جمعه مورخ بیستم و بیست و یکم مهرماه سال نود و شش در دو حوزه بندرعباس کیش و برگزار می گردد .

کد خبر: 960719012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶ - ۱۰:۲۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان، نخستین نوبت سالانه آزمون ورود بحرفه مهندسان ، کاردانان فنی و معماران تجربی سال نود و شش در استان هرمزگان برگزار می گردد . این آزمون همزمان با سراسر کشور روزهای ۵ شنبه و جمعه مورخ بیستم و بیست و یکم مهرماه سال نود و شش در دو حوزه بندرعباس کیش و برگزار می گردد .نوبت سالانه آزمون ورود بحرفه مهندسان کاردانان فنی و معماران

نوبت سالانه آزمون ورود بحرفه مهندسان کاردانان فنی و معماران

نوبت سالانه آزمون ورود بحرفه مهندسان کاردانان فنی و معماران

نخستین نوبت سالانه آزمون ورود بحرفه  مهندسان ، کاردانان فنی و معماران تجربی سال نود و شش

سال جاری دو هزار و هفتصد و چهار نفر از مهندسین ، پنجاه و هشت نفر کاردان فنی و پنج نفر معمار تجربی برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند .در این آزمون مهندسینی که ۳ سال از زمان فارغ التحصیلی آنها گذشته و کاردانانی که ۵ سال از زمان دریافت مدرک تحصیلی آن گذشته در ۷ رشته عمران ، معماری ، شهرسازی ، مکانیک ، ترافیک ، برق و نقشه برداری با هم به رقابت می پردازند.
مفاد این آزمون مباحث ۲۲ گانه مقررات ملی ساختمان میباشد که مهندسین بعد از پذیرفته شدن در این آزمون میتوانند پروانه اشتغال بکار از اداره کل راه شهرسازی استان دریافت کرده و رسما وارد حرفه مهندسی گردند.

نوبت سالانه آزمون ورود بحرفه مهندسان کاردانان فنی و معماران

هم چنین شرایط ثبت نام برای معماران تجربی ۷ سال سابقه کار و حداقل سن بیست و پنج سال بوده است .برای افرادی که در این آزمون پنجاه درصد نمره حد نصاب را کسب کنند بعد از ارائه سوابق حرفه ای و مدارک لازم پروانه اشتغال به کار صادر می گردد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود منابع آزمون نظام مهندسی رشته برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ مهر ۹۶
1065 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0