گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان

گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

در اجرای مواد پنجاه و دو و پنجاه و سه و پنجاه وچهار آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی با دستور کار استماع، بررسی اعلام نظر و تصویب گزارش عملکرد مالی و غیر مالی هیات مدیره سازمان در سال نود و شش، استماع گزارش بازرسان سازمان و برخی موارد دیگر برگزار شد.

کد خبر: 970903012 تاریخ انتشار: شنبه ۳ آذر ۹۷ - ۳:۰۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی،در اجرای مواد پنجاه و دو و پنجاه و سه و پنجاه وچهار آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی با دستور کار استماع، بررسی اعلام نظر و تصویب گزارش عملکرد مالی و غیر مالی هیات مدیره سازمان در سال نود و شش، استماع گزارش بازرسان سازمان و برخی موارد دیگر برگزار شد.

گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی

گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی

گزارش برگزاری مجمع عمومی  عادی سالانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

در این آئین :

که با حضور اعضای هیات مدیره، نمایندگان اداره راه و شهرسازی و جمع کثیری از اعضای سازمان در محل سالن کنفرانس پتروشیمی تبریز برگزار گردید.

رئیس سازمان استان،

در آغاز نشست، ضمن خوش آمد گویی به اعضا سازمان، با اشاره به فعالیتهای هیات مدیره دورهفتم، بیان کرد: از اعضای محترم هیات مدیره دوره هفتم تشکر می کنم و از این که درجهت هدایت امورات سازمان و ارتقا سطح خدمات مهندسی سازمان همراه و یا رو یاور ما بودند نهایت قدردانی را داشته و برای تک تک این عزیزان آرزوی توفیق می کنم.

علی طوماری تصریح کرد:

با توجه به این که در آغازین روزهای فعالیت هیات مدیره دوره هشتم قرارداریم، برای این دوستان نیز آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

طوماری،

با ارائه گزارش مختصری از نحوه عملکرد غیرمالی و شاخصهای اصلی درحوزه های مختلف گفت: همان گونه که در نشست های مختلف به سمع و نظر دوستان رسیده هدف اصلی سازمان ارتقای سطح علمی اعضا بوده و معتقد هستیم با کمک و عنایات خداوند متعال و در سایه ی همکاری و همراهی کلیه ی اعضا و همکاران سازمان میتوانیم به این مهم دست یابیم.

وی افزود: درهمین راستا برگزاری گردهمایی های تخصصی و کارگاه های آموزشی و علمی مختلف درسرلوحه کار سازمان قرارگرفته است. طبق همین اساس، صد و نود هزار نفرساعت کارگاه، کلاس و دوره های مختلف آموزشی درسال نود و شش برگزار شده است.

طوماری در خاتمه گفت:

با توجه به مذاکرات انجام یافته با برخی از مراکز، امیدوار هستیم در سال مالی آتی با کمک اعضای دوره هشتم سازمان بتوانیم در جهت افزایش کارآیی سازمان قدم های مثبت تری برداریم.
در ادامه غلامحسین بابایی،

خزانه دار سازمان ضمن عرض خوش آمد گوئی و تشکر از اعضای محترم سازمان به ایراد گزارش عملکرد مالی سازمان در سال نود و شش پرداخت.

گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی

وی:

در آغاز گزارش به ویژگی های عملکرد مالی سال نود و شش و اقدامات انجام شده در جهت مدیریت هزینه ها پرداخت و عنوان داشت: علی رغم افزایش تورم، در بخش هزینه ها کاهش چشمگیری در تمام فصول هزینه های سازمان بخصوص در فصل خدمات مهندسی نسبت به بودجه مصوب نود و شش انجام گرفته و با توجه به افزایش در آمدها در اکثر موارد در آمدها، بخصوص خدمات مهندسی ( به میزان سی و سه درصد )، نسبت به بودجه مصوب نود و شش، سبب افزایش هزینه های سرمایه ای برای ساخت ساختمان اداری شهریار شده که از نکات مثبت عملکرد مالی سال نود و شش است.

بابایی:

در ادامه با شفافیت کامل نسبت به ارائه ریز گزارشات مالی در بخش در آمدها و هزینه ها با تشویق حاضرین که حاکی از تایید اکثریت اعضا حاضر بود گزارش خود را به پایان رساند، در ادامه پس از ارائه گزارش بازرسان قانونی سازمان در مورد عملکرد سال نود و شش بر اساس دستورالعمل برگزاری مجامع عمومی مخالفین و موافقین نسبت به طرح نظرات خود پرداختند بعد از رای گیری توسط هیات رئیسه مجمع ، عملکرد مالی و غیر مالی با رای اکثریت قاطع اعضا تصویب شد در ادامه مجمع بند سوم با دستور جلسه در باره فروش سرقفلی دوازده باب مغازه و خرید زمین برای ساخت ساختمان دفتر نمایندگی شهرستان مراغه مطرح و پس از طرح و تبادل نظر اعضا مورد تصویب واقع گردید.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ آذر ۹۷
813 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0