برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

در این مجمع بعد از تشکیل هیئت رئیسه سنی با رای گیری از حاضران هیئت رئیسه اصلی به ریاست سید حسین سعید نامه تشکیل گردید و در اجرای مفاد ماده پنجاه و هفت آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان محورهای دستور کار مطرح و بعد از بحث و بررسی در باره هر یک به تفکیک رای گیری بعمل آمد.

کد خبر: 961113002 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ بهمن ۹۶ - ۳:۳۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد ، در این مجمع بعد از تشکیل هیئت رئیسه سنی با رای گیری از حاضران هیئت رئیسه اصلی به ریاست سید حسین سعید نامه تشکیل گردید و در اجرای مفاد ماده پنجاه و هفت آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان محورهای دستور کار مطرح و بعد از بحث و بررسی در باره هر یک به تفکیک رای گیری بعمل آمد.برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه  نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

نشست نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان روز ۴ شنبه ۱۱ بهمن با حضور مهندسان عضو در سالن فرهنگسرای غدیر یزد برگزار گردید.
در این نشست گزارش عملکرد سالهای نود و چهار و نود و پنج هیئت مدیره سازمان توسط فرشید، ریاست سازمان ارائه گردید. هم چنین صورتهای مالی سالهای نود و چهار و نود و پنج سازمان به تفکیک مطرح و بعد از اظهار نظرهای تنی چند از حاضران تصویب گردید. بررسی بودجه پیشنهادی سالهای نود و شش و نود و هفت سازمان، ورودیه و حق عضویت سالهای نود و شش و نود و هفت اعضا و سایر مواردی که براساس قوانین و آیین نامه های مربوطه در صلاحیت مجمع عمومی میباشد به رای حاضران گذاشته شد و با اصلاحات لازم تصویب شد.
در نشست نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان از میان هشت نفر مهندسین کاندیدای بازرسی سازمان با انجام رای گیری مکتوب به ترتیب آقایان مهندس محمد مهدی اسدی، سعيد احمدي افرادي و مازيار دهقان مروست بعنوان بازرسان اصلی و مهدي فلاح علي آبادي بعنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
در این نشست که دانشگر، معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی و مهندس فلاح مدیر دفتر نظام مهندسی مستقر در اداره کل راه و شهرسازی هم حاضر بودند، فرشید، ریاست سازمان به تفصیل گزارش عملکرد هیئت مدیره دوره هفتم را تشریح کرد و برنامه ریزی در جهت ارتقا جایگاه سازمان و مهندسین، اتخاذ تدابیر شایسته برای سرعت عمل همراه با صحت و دقت در راه اندازی کار ارباب رجوع و نیز وفاق و هم دلی عضوهای هیئت مدیره را از ویژگیهای این دوره عنوان کرد.
فرشید افزود: با همکاری خوب مهندسان عضو سازمان شاهد ایفای هر چه بهتر نقش این سازمان در بهبود روند ساخت و ساز باشیم.

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان

لازم به ذکر است مشارکت مهندسان عضو سازمان در جهت نظم مجمع عمومی و حضور فعال در رای گیری برای موارد دستور کار از ویژگیهای این جلسه مجمع عمومی بود.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

 

کانال تلگرام آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ بهمن ۹۶
957 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0