اعلام زمان برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در ماخانومدران هومن موتمنی

اعلام زمان برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در ماخانومدران

هومن موتمنی بیان کرد: در اجرای آئین ‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان در تاریخ بیستم و بیست و یکم اردی بهشت ماه سال جاری همزمان با سراسر كشور در ماخانومدران برگزار میگردد.

کد خبر: 970219003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۷ - ۸:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،هومن موتمنی بیان کرد: در اجرای آئین ‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان در تاریخ بیستم و بیست و یکم اردی بهشت ماه سال جاری همزمان با سراسر كشور در ماخانومدران برگزار میگردد.

اعلام زمان برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در ماخانومدران

اعلام زمان برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در ماخانومدران

اعلام زمان برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان  در ماخانومدران

موتمنی در مورد رشته‌ های آزمون عنوان کرد: رشته ‌های معماری (نظارت و طراحی واجرا)، عمران(نظارت و محاسبات و اجرا)، تأسیسات مكانیكی و برقی (طراحی ونظارت)، منطقه سازی، ترافیک و نقشه‌ برداری برای متقاضیان دریافت پروانه اشتغال بكار مهندسی (پایه سه) به‌ طور هماهنگ و همزمان در سراسركشور برگزار می گردند.
وی ادامه داد: سابقه كار حرفه‌ ای مورد نیاز برای این آزمون براساس ماده پنج آیین نامه آجرایی قانون نظام مهندسی ساختمان خواهد بود و نحوه محاسبه سنوات لازم از تاریخ دریافت مدرك تحصیلی تا ۲۱ اردی بهشت ماه نود و هفت انجام خواهد شد و چنان چه متقاضی در صورت نداشتن شرایط لازم با ورود هشدارات نادرست نسبت به ثبت نام اقدام و نمره قبولی كسب نماید؛ نه تنها قبولی نام برده كان لم یكن تلقی انجام گرفته با وی براساس ضوابط و مقررات برخورد خواهد انجام گرفت.

اعلام زمان برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در ماخانومدران

مدیر اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و منطقه سازی ماخانومدران در مورد نحوه اعلام نتایج آزمون اظهار داشت: نتایج اولیه این آزمون‌ ها ‌‌بصورت الكترونیكی از طریق وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و منطقه سازی به آدرس www.inbr.ir اعلام می گردد.
موتمنی خاطر نشان کرد: قبولی در این آزمون یكی از شرایط دریافت پروانه اشتغال بوده و متقاضی در صورت قبولی در آزمون و احراز سایر شرایط مشخص انجام گرفته در قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان موفق به دریافت پروانه اشتغال به‌ كار می گردد.
منبع : پژواک نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

 سوالات آزمون نظام مهندسی عمران (محاسبات)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ اردیبهشت ۹۷
865 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0