ابلاغ احکام اعضا اصلی و علی البدل انتخابات هشتمین دوره سازمان ابلاغ احکام اعضا اصلی و علی البدل

ابلاغ احکام اعضا اصلی و علی البدل انتخابات هشتمین دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

در پی آیینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی احکام اعضاء اصلی و علی البدل سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی اعطاء گردید.

کد خبر: 970809030 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آبان ۹۷ - ۴:۵۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبارنظام مهندسی کشور،در پی آیینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی احکام اعضاء اصلی و علی البدل سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی اعطاء گردید.

ابلاغ احکام اعضا اصلی و علی البدل انتخابات هشتمین دوره سازمان

ابلاغ احکام اعضا اصلی و علی البدل انتخابات هشتمین دوره سازمان

ابلاغ احکام اعضا اصلی و علی البدل انتخابات   هشتمین دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

با حکم وزیر محترم راه و شهرسازی، احکام اعضاء هیئت مدیره هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی با حضور مدیران استانی اعطا گردید.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ضمن خیرمقدم هدف اصلی نظام مهندسی را جلب مشارکت حداکثری مهندسانی که در علم فن ساختمان تحصیل کرده بیان کرد و گفت: این مشارکت سبب میشود که بتوانند خدمات مهندسی را بهتر ارائه کنند.

علوی مقدم با عنوان این که سیزده درصد اشتغال هر استان مربوط به صنعت ساختمان است، گفت: بخش عظیم هزینه ها در بخش مسکن هزینه می گردد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، توجه به فرهنگ سازی، آموزش و اخلاق حرفه ای را از جمله مقوله های ذکر کرد که باید در حوزه مهندسی اجرایی گردد و یاد آور شد: مهندسی دقت، اخلاق و رعایت حق شهروندی است.
علوی مقدم تصریح کرد: عدالت بعنوان سرلوحه امور از جمله ارجاع کار در سازمان نظام مهندسی ساختمان است.

ابلاغ احکام اعضا اصلی و علی البدل انتخابات هشتمین دوره سازمان

وی به نقش نظارت عالیه، نظام مهندسی و نظام فنی و اجرایی اشاره کرد و ادامه داد: همچنین توجه به امور مجریان ذی صلاح با توجه به اهمیت ساخت و ساز و رعایت امور فنی از الزامات است و باید موضوعات کمیسیون ماده صد و توجه به ضوابط و مقررات رسیدگی گردد.
در خاتمه ضمن تقدیر و اعطا تقدیرنامه از اعضاء سابق هیئت مدیره احکام اعضاء جدید هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اعطا شد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۹۷
650 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0