اعلام زمان نتایج هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی گیلان ریاست هیات اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان گیلان

اعلام زمان نتایج هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی گیلان

ریاست هیات اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان گیلان، بیان کرد: نتایج این انتخابات ساعت بیست و چهار امشب در سایت سازمان نظام مهندسی و اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام می گردد.

کد خبر: 970706011 تاریخ انتشار: جمعه ۶ مهر ۹۷ - ۸:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی گیلان،ریاست هیات اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان گیلان، بیان کرد: نتایج این انتخابات ساعت بیست و چهار امشب در سایت سازمان نظام مهندسی و اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام می گردد.

اعلام زمان نتایج هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی گیلان

اعلام زمان نتایج هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی گیلان

هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام  مهندسی گیلان امروز در گیلان برگزار گردید.

الطافی اظهار داشت: در این دوره از انتخابات سی و پنج نامزد با هم رقابت میکنند که پانزده نفر بعنوان اعضای اصلی و هفت نفر بعنوان علی البدل انتخاب می گردند.
وی با عنوان این که این انتخابات ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز به پایان رسید، گفت: بیست و یک هزار و صد و ده نفر عضو سازمان نظام مهندسی در سیزده شهر استان و چهارده شعبه واجد شرایط شرکت در این انتخابات هستند.
رئیس هیات اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان گیلان تصریح کرد: نتایج این انتخابات ساعت بیست و چهار امشب در سایت سازمان نظام مهندسی و اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام می گردد.

اعلام زمان نتایج هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی گیلان

لازم به ذکر است، صبح امروز علی خاوری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان و ریاست هیئت نظارت بر هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، با حضور در پای صندوق رای، به عنوان نخستین نفر آغازگر هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان گردید و نخستین رای را به صندوق انداخت.
منبع : دیار میرزا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ مهر ۹۷
1074 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0