اعلام نتایج هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی استان گلستان نتایج هشتمین دوره انتخابات

اعلام نتایج هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی استان گلستان

،انتخابات هشتمین دوره هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان روز ۳ شنبه برگزار گردید.

کد خبر: 970711001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷ - ۷:۰۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،انتخابات هشتمین دوره هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان روز ۳ شنبه برگزار گردید.

اعلام نتایج هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی استان گلستان

اعلام نتایج هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی استان گلستان

نتایج هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی  گلستان اعلام گردید

شروع رای گیری از ساعت نه صبح بود که در گرگان (اداره کل فنی و حرفه ای) و ۴ شهرستان شامل بندرترکمن (اداره راه و شهرسازی)، علی آباد کتول (دانشگاه آزاد اسلامی)، گنبدکاووس (دانشگاه آزاد اسلامی) و کلاله (اداره فنی و حرفه ای) برگزار گردید.
در این انتخابات با رأی مستقیم مهندسان یازده نفر عضو اصلی و ۵ نفر عضو علی البدل بعنوان هیات مدیره انتخاب شدند.
در گروه عمران سید مجید حسینی با هشتصد و پنج رای، حلیمه جرجانی با هفتصد و هفتاد و یک رای، سید مجتبی موسوی با هفتصد و شصت رای، محمد ابراهیم پور با ششصد و هفده رای و مسعود رضوی با ششصد و شانزده رای توانستند حائز اکثریت آراء شوند.
در گروه معماری، دایان ایگدری با نهصد و سی و هشت رای، علی تهرانی ثانی با ششصد و هفتاد و هشت رای، فریدون واثقی با پانصد و پنجاه رای توانستند به هشتمین دوره هیأت مدیره نظام مهندسی وارد شوند.
هم چنین در گروه برق سید حامد قدس علوی با هفتصد و نه رای بر رقیبانش پیروز شد و به هیأت مدیره راه یافت.

اعلام نتایج هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی استان گلستان

در گروه مکانیک هم حسین ویزواری با نهصد و شصت و شش رای و در گروه نقشه برداری محمد گرائیلی با هشتصد و بیست و هفت رای حائز اکثریت آراء شدند.
بدیهی است که این انتخابات هر ۳ سال یکبار برگزار می گردد و مهمترین عرصه حضور و مشارکت تشکلهای جامعه متخصصان و مهندسان استان گلستان است.
قتبل ذکر است که هیات اجرایی و نظارت هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان از حدود ۴ ماه قبل کار خود را شروع و فرآیند نام نویسی و بررسی صلاحیت‌ ها و برنامه ‌ریزی برای برگزاری انتخابات شروع شده بود که از این بین سی و یک نفر تایید صلاحیت و برای عضویت در هیات مدیره رقابت کردند.
در استان گلستان بیش از نه هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان هستند که هر یک از اعضا میتوانستند با داشتن کارت نظام مهندسی و یا کارت ملی به محلهای ذکر شده در گرگان و ۴ شهرستان مراجعه کرده و در انتخابات شرکت کنند.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی نقشه برداری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مهر ۹۷
1694 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0