اعلام نتایج اولیه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان نیمه اول اردی‌بهشت نود و هشت حامد مانی فر

اعلام نتایج اولیه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان نیمه اول اردی‌بهشت نود و هشت

حامد مانی فر، از اعلام نتایج اولیه آزمون های ورود به حرفه مهندسان تا نیمه اول اردی بهشت ماه سال نود و هشت خبر داد.

کد خبر: 971115005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷ - ۹:۴۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حامد مانی فر، از اعلام نتایج اولیه آزمون های ورود به حرفه مهندسان تا نیمه اول اردی بهشت ماه سال نود و هشت خبر داد.

اعلام نتایج اولیه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان نیمه اول اردی‌بهشت نود و هشت

اعلام نتایج اولیه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان نیمه اول اردی‌بهشت نود و هشت

نتایج اولیه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان  نیمه اول اردی‌بهشت نود و هشت اعلام می گردد.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی، در مورد روند اعلام نتایج آزمونهای ورود به حرفه مهندسان بیت کرد: بعد از جلساتی که با طراحان سئوال در این هفته و اوایل هفته آینده برگزار می‌ گردد کلید سوالات آزمون آماده شده و در نهایت اواخر هفته آینده، پرسش ‌نامه همراه پاسخ برگ آن در سایت قرار میگیرد.
مانی فر، با تاکید بر این که در اوایل اردی بهشت نود و هشت نتایج اولیه اعلام می‌ گردد، گفت: بعد از اعلام نتایج اولیه یک بازه ده روزه برای اعتراضات مجدد بر روی پاسخ برگ افراد در نظر گرفته میشود و بعد از آن در اواخر اردی بهشت ماه و یا اوایل خرداد ماه نود و هشت نتایج آزمون بصورت نهایی اعلام خواهد شد.
مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی افزود: بعد از اعلام نهایی قبول شدگان آزمون لیست‌ های نهایی هر استان به تفکیک برای سازمان ‌های نظام مهندسی استانی ارسال می گردد تا روند ثبت نام و مراحل قانونی برای صدور پروانه اشتغال بکار مهندسی صورت گیرد.
مانی فر گفت: بعد از طی مراحل قانونی در سازمان نظام مهندسی استانها لیست‌ های تکمیل شده در نهایت به اداره کل راه و شهرسازی هر استان برای صدور پروانه اشتغال به حرفه مهندسی ارسال می گردد.

اعلام نتایج اولیه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان نیمه اول اردی‌بهشت نود و هشت

وی، هم‌چنین در مورد تخلفات صورت گرفته در نشست آزمون نیز تصریح کرد: تخلفات صورت گرفته در نشست آزمون به چند دسته تقسیم می ‌شوند که مهم جترین آن تخلفات سیستماتیک است که در اینصورت مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت و با آنها برخورد می گردد.
مانی فر در خاتمه افزود: بعد از بررسی تخلفات و صورت نشست هایی که از استانهای برای ما فرستاده شده است افراد خاطی ممکن است از ۱ تا ۱۰ دوره از شرکت در آزمون محروم گردند.

منبع: فصل اقتصاد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته برنزی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ بهمن ۹۷
864 بازدید
2 نظر
امتیاز به این خبر:
0 0