اطلاعیه اعطای وام قرض الحسنه به اعضای دارای پروانه اشتغال به کار اعطای وام قرض الحسنه

اطلاعیه اعطای وام قرض الحسنه به اعضای دارای پروانه اشتغال به کار

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی در نظر دارد طبق مصوبه هیأت­ مدیره تس و‌هیلات قرض ­الحسنه ده میلیون تومانی را از طریق بانکهای عامل برای مرتفع نمودن  مشکلات ضروری آن ها بعد از تصویب در مجمع عمومی نوبت دوم مورخ بیست و یکم مهر ماه نود و هفت پرداخت کند.

کد خبر: 190828008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸ - ۱۱:۳۳ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی در نظر دارد طبق مصوبه هیأت­ مدیره تس و‌هیلات قرض ­الحسنه ده میلیون تومانی را از طریق بانکهای عامل برای مرتفع نمودن  مشکلات ضروری آن ها بعد از تصویب در مجمع عمومی نوبت دوم مورخ بیست و یکم مهر ماه نود و هفت پرداخت کند.

اطلاعیه اعطای وام قرض الحسنه به اعضای دارای پروانه اشتغال به کار

اطلاعیه اعطای وام قرض الحسنه به اعضای دارای پروانه اشتغال به کار

اطلاعیه اعطای وام قرض الحسنه  به اعضای دارای پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی از محل رسوب پس انداز حسابهای قرض الحسنه حق الزحمه ناظران

محدوده  اجرا

تسهیلات مزبور شامل آن­ دسته از اعضای محترم است که حق ­الزحمه نظارت آن ها به حساب سازمان واریز و طی پیشرفت مراحل به آن ها پرداخت می ­گردد. (اعضای محترم هیأت­ مدیره، شورای انتظامی، بازرسان و کارکنان سازمان و هم‌چنین اعضای فاقد پروانه اشتغال به کار از دریافت تسهیلات مذکور برخوردار نخواهند بود.)

شرایط و نحوه تقاضای وام ­گیرندگان

متقاضی باید دارای پروانه اشتغال به کار بوده و در طی پنج سال گذشته (از تاریخ قرعه ­کشی هشتم مهر ماه نود و هشت) حداقل  یک پرونده نظارت داشته باشد.

متقاضی می­بایست از طریق سامانه الکترونیکی سازمان از تاریخ دهم شهریور ماه نود و هشت الی پنجم مهر ماه نود و هشت، نسبت به ثبت­ نام اقدام کند.

اعضایی که عضو شرکتهای حقوقی هستند ظرف چهل و هشت ساعت پس از ثبت ­نام، بایستی تأییدیه مبنی بر معرفی نام برده به عنوان ناظر حقیقی در پنج سال گذشته از شرکت حقوقی اخذ و به امور مالی سازمان تحویل دهند.

اولویت ­بندی پرداخت وام از طریق قرعه ­کشی در روز ۲ شنبه مورخ هشتم مهر ماه نود و هشت (نوبت اول مجمع عمومی) در محل مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز واقع در بلوار استادشهریار با حضور اعضاء از طریق سامانه با روش انتخاب به صورت تصادفی انجام شده و اولویت­های مشخص شده بعد از تنظیم صورت‌جلسه بلافاصله در سایت سازمان قرار خواهد گرفت.

نحوه تخصیص وام:

هر عضو واجد شرایط صرفاً یک‌بار حق استفاده از وام قرض ­الحسنه را خواهد داشت و درخواستهای مجدد منوط به استفاده کلیه اعضای ثبت­ نام­ کننده از وام است.

ضمانت وام:

شرایط ضمانت وامهای قرض­ الحسنه دریافتی همان شرایط اعلامی از طرف بانک عامل خواهد بود.

اطلاعیه اعطای وام قرض الحسنه به اعضای دارای پروانه اشتغال به کار

شرایط بازپرداخت:

مدت بازپرداخت وام اعطایی سی و شش ماه خواهد بود و کارمزد ۴% است.

توجهات مهم:

۱-  با توجه به این که سامانه بانک‌های عامل متصل به سامانه بانک مرکزی است، لذا بانک‌ها از پرداخت وام به اعضایی که بدهی اقساط معوقه بعنوان وام ­گیرنده یا ضامن را داشته باشند خودداری خواهند کرد.

قابل ذکر است اطلاعیه مزبور شامل اعضاء محترمی خواهد بود که آدرس پروانه اشتغال به کار مهندسی ایشان شهرستان تبریز قید شده باشد.

۲- دفاتر نمایندگی شخصاً در شهرستان‌های خود  نسبت به ثبت­ نام و توزیع تسهیلات قرض ­الحسنه بین اعضاء محترم شهرستانها اقدام خواهند کرد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌شرقی

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ شهریور ۹۸
2546 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0