نتایج انتخابات

بررسی تحلیلی نتایج انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور

انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور پرشور کاندیداهای نهایی این دوره برگزار گردید.

کد خبر: 190722012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ تیر ۹۸ - ۵:۳۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز،انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور پرشور کاندیداهای نهایی این دوره برگزار گردید.

بررسی تحلیلی نتایج انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی

بررسی تحلیلی نتایج انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی

بررسی تحلیلی نتایج انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور

حضور چهار عضو هیات مدیره البرز در جمع شصت و چهار منتخب معرفی شده به وزیر راه و شهرسازی

در این انتخابات از صد و بیست و دو شرکت کننده اولیه، بیست و نه کاندیدا تا رسیدن به روز آخر انصراف خود را از مراحل نهایی رای گیری اعلام کردند و در روز رای گیری نود و سه نفر بعنوان کاندیداهای نهایی حضور پیدا کردند.

در این میان استان البرز با داشتن پنج شرکت کننده، در چهار رشته توانست حدنصاب آرای را برای قرار گرفتن در شصت و چهار برگزیده اصلی برای معرفی به وزیر محترم راه و شهرسازی به دست آورد.

در گروه عمران، در رشته عمران کوروش غفاری، از هیات مدیره استان البرز در رشته عمران توانست رتبه پنجم آرا را از میان سی و هفت شرکت کننده این رشته کسب کند.

هم چنین حسن ذوقی، در این گروه در رشته ترافیک نیز توانست حدنصاب آرای لازم را برای کسب رتبه چهارم این رشته و قرار گرفتن در جمع شصت و چهار نفر کسب کند.

بررسی تحلیلی نتایج انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی

در گروه معماری و شهرسازی نیز مهندس هوشنگ کاتب احدی توانست رتبه سوم رشته شهرسازی را از میان ۵ شرکت کننده و پرویز سیروسی رتبه چهاردهم از میان نوزده شرکت کننده رشته معماری را کسب و به جمع شصت و چهار نفر منتخب راه یابند.

با این وصف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با چهار عضو هیات مدیره در جمع شصت و چهار منتخب انتخابات، حضور شایسته ای در این دوره از انتخابات شورای مرکزی داشته است.

لازم به ذکر است مطابق قانون و طبق جدول مشخص کننده اعضای اصلی و علی البدل شورای مرکزی و سهم گروه رشته های مختلف، وزیر راه و شهرسازی باید از میان شصت و چهار منتخب انتخابات بیست و پنج عضو اصلی (دوازده نفر در گروه عمران، ترافیک و نقشه برداری + شش نفر از گروه تاسیسات مکانیکی و برقی + هفت نفر از گروه معماری و شهرسازی) و هفت نفر عضو علی البدل( از هر رشته ۱ نفر)، را بعنوان اعضای اصلی و علی البدل هشتمین دوره شورای مرکزی سازمان معرفی و احکام ایشان را صادر کند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ تیر ۹۸
510 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0