برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان استاندار اردبیل بیان کرد

سازمان نظام مهندسی برای نوسازی بافت‌ های فرسوده‌ ایده ارائه دهد

اکبر بهنام ‌جو در جلسه با عضوهای هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل گفت: مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان در زمینه ‌های مختلف شهرسازی، ترافیک شهری و نارسایی ‌های موجود مسئول هستند و باید در هر زمینه ایده و اندیشه بلند مدت داشته باشند.

کد خبر: 961024001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ دی ۹۶ - ۲:۱۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، اکبر بهنام ‌جو در جلسه با عضوهای هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل گفت: مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان در زمینه ‌های مختلف شهرسازی، ترافیک شهری و نارسایی ‌های موجود مسئول هستند و باید در هر زمینه ایده و اندیشه بلند مدت داشته باشند.سازمان نظام مهندسی برای نوسازی بافت‌ های فرسوده‌ ایده ارائه دهد

سازمان نظام مهندسی برای نوسازی بافت‌ های فرسوده‌ ایده ارائه دهد

سازمان نظام مهندسی برای نوسازی بافت‌ های فرسوده‌ ایده ارائه دهد

سازمان نظام مهندسی برای نوسازی بافت‌ های  فرسوده‌ ایده ارائه دهد

بهنام جو ادامه داد: بحضور مهندسین سازمان یافته فنی در زمینه ترسیم و ارایه نظرات راهبردی اعتقاد دارم و باید معضلات و گره‌های موجود شهری بدست کارشناسهای ساختمان باز گردد که ضروری است مهندسین احساس مسئولیت کنند و نسبت به توسعه متوازن شهری دغدغه داشته باشند چرا که جامعه به این ظرفیت عظیم نیاز مبرم دارد.
وی یکی از مباحث و مشکلات شهری را ترافیک سنگین در فصول گرم سال دانست و افزود: مسئولین باید از علم و تکنیک مهندسین نظام مهندسی بهره برده و به این ظرفیت ارزش و احترام قایل گردند و سازمان نظام مهندسی می ‌تواند در مجمع عمومی با ارایه طرح تشکیل کمیته ایده و اندیشه نو از نظرات دیگران استفاده کرده و جایگاه واقعی خود را ارتقا دهد.
استاندار اردبیل عنوان داشت: مهندسین سرمایه اجتماعی و سازندگی در جامعه هستند و نظام مهندسی می ‌تواند پل ارتباطی در زمینه عمران و توسعه شهری بین مردم و دولت مردان باشند.
بهنام جو اظهار کرد: طراحی المان‌ های متناسب شهری و نماهای ساختمان ‌های شهر  از هنر و ایده‌ های عضوهای این سازمان است و وقتی یک شهر تاریخی و گردشگری مورد نظر مسافران برای بازدید قرار می ‌گیرد باید المان‌ های شهری و نمای ساختمان ‌ها متناسب با تاریخ و گردشگری طراحی گردد و مسافر تفاوت را در بافت شهر تاریخی احساس کند.

سازمان نظام مهندسی برای نوسازی بافت‌ های فرسوده‌ ایده ارائه دهد


وی گفت: مهندسین باید در راستای اشتغال زایی فراگیر از فرصت بدست آمده استفاده کنند و برای اخذ تسهیلات لازم طرح‌ های خود را در زمینه‌ های توسعه گردشگری و فنی به بانک ‌های عامل ارایه دهند تا بتوانند از تسهیلات در نظر گرفته شده در این حوزه بهره‌مند گردند.
استاندار اردبیل با اشاره به نقش و رسالت مهندسین در زمینه مقاوم‌ سازی و ایمن ‌سازی ساخت و سازها خاطر نشان ساخت: سازمان نظام مهندسی برای نوسازی بافت ‌های فرسوده، مقاوم ‌سازی و مرمت باید ایده خود را ارایه دهد تا در مواقع بلایای طبیعی و بحران دچار خسران و ضرر نگردیم.

منبع : خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی برق نظارت ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ دی ۹۶
926 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0