برگزاری دوره آموزشی پیش‌گیری از بیماری آلزایمر در سازمان نظام مهندسی استان دوره آموزشی

برگزاری دوره آموزشی “پیش‌گیری از بیماری آلزایمر” در سازمان نظام مهندسی استان یزد

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با هدف آموزش پیش‌گیری از بیماری آلزایمر و هم‌چنین کمک به مبتلایان و خانوادههای آنها دوره آموزشی "پیش‌گیری از بیماری آلزایمر" برگزار کرد.

کد خبر: 980212007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸ - ۹:۵۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با هدف آموزش پیش‌گیری از بیماری آلزایمر و هم‌چنین کمک به مبتلایان و خانوادههای آنها دوره آموزشی “پیش‌گیری از بیماری آلزایمر” برگزار کرد.

برگزاری دوره آموزشی پیش‌گیری از بیماری آلزایمر در سازمان نظام مهندسی استان

برگزاری دوره آموزشی پیش‌گیری از بیماری آلزایمر در سازمان نظام مهندسی استان

دوره آموزشی “پیش‌گیری از بیماری آلزایمر” در سازمان نظام مهندسی استان یزد برگزار شد

تعدادی از اعضای نظام مهندسی ساختمان استان بهمراه خانواده در این دوره شرکت کردند و با موضوع شناخت بیماری آلزایمر و راه‌کارهای پیش‌گیری از آن آشنا شدند.
خانم پاریزی، مدرس این دوره با اشاره به لزوم برگزاری دوره آموزشی آلزایمر بیان کرد: علائم بیماری آلزایمر کم کم ظاهر می گردد و نمی ‌توان زمان شروع دقیق این بیماری را مشخص کرد ولی با تشخیص زود هنگام این بیماری می ‌توان پیشرفت آن را کند کرده و معلولیت ناشی از بیماری را چندین سال به تعویق انداخت.
پاریزی ادامه داد: هر چه زودتر مساعدت اجرایی در مورد اطلاع‌رسانی، کاهش عوامل خطرساز، تشخیص، مراقبت درمان و حمایت از مراجعین فراهم گردد میتوان از چالش اقتصادی و بهداشتی این بیماری کاست.

برگزاری دوره آموزشی پیش‌گیری از بیماری آلزایمر در سازمان نظام مهندسی استان

این دوره با هدف ارتقاء میزان دانش و آگاهی عمومی نسبت به این بیماری در راستای پیش‌گیری و تشخیص زود هنگام بیماری با استقبال خوب خانوادهها از ساعت هفده الی بیست روز ۳ شنبه ۱۰ اردی‌بهشت ماه و بصورت رایگان برگزار گردید و در صورت تقاضا دوره تکمیلی نیز برگزار می گردد.

منبع: بنا نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته برنزی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اردیبهشت ۹۸
530 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0