آلوستانی: پروژه های عمرانی در گلستان بدون نیاز سنجی تعریف می شوند آلوستانی: پروژه های عمرانی در گلستان بدون نیاز سنجی تعریف می شوند

آلوستانی: پروژه های عمرانی در گلستان بدون نیاز سنجی تعریف می شوند

آلوستانی: پروژه های عمرانی در گلستان بدون نیاز سنجی تعریف می شوند ، دومین جلسه کمیسیون احداث و خدمات فنی و مهندسی اتاق بازرگانی گرگان که با موضوع گرانی شن و ماسه در گلستان برگزار گردید

کد خبر: 030513009 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ مرداد ۰۳ - ۱۰:۱۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آلوستانی: پروژه های عمرانی در گلستان بدون نیاز سنجی تعریف می شوند ، دومین جلسه کمیسیون احداث و خدمات فنی و مهندسی اتاق بازرگانی گرگان که با موضوع گرانی شن و ماسه در گلستان برگزار گردید

آلوستانی: پروژه های عمرانی در گلستان بدون نیاز سنجی تعریف می شوند

آلوستانی: پروژه های عمرانی در گلستان بدون نیاز سنجی تعریف می شوند
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان اظهار داشت:
پروژه های عمرانی در گلستان بدون نیاز سنجی تعریف می شوند
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان تصریح کرد: در تعریف پروژه های عمرانی استان گلستان نیاز سنجی انجام نشده و اولویت ها در نظر گرفته نمی شود.
محمدرضا آلوستانی در دومین جلسه کمیسیون احداث و خدمات فنی و مهندسی اتاق بازرگانی گرگان که با موضوع گرانی شن و ماسه در گلستان برگزار گردید، گفت: اقدامات مختلفی در جهت خانه دار شدن مردم انجام شده اما در نهایت مردم تا سی سال دیگر هم خانه دار نمی شوند.
وی گفت: پروژه های عمرانی تعریف می شود اما آن پروژه ای که واقعا نیاز استان است تعریف نشده و به نوعی اولویت ها در نظر گرفته نمی شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان افزود: از طرفی آمار و ارقام عجیب و غریب ارائه می شود اما از طرف دیگر کسی جوابگو نیست.
وی با بیان اینکه اگر قرار است اقدامی انجام شود باید دولتمردان ورود جدی داشته باشند، گفت: جلسات بدون خروجی فایده ای نخواهد داشت و مردم هم از جلسات بدون نتیجه گلایه مند هستند.
آلوستانی گفت: سهم مهندسان از پروژه های ساختمانی ناچیز است اما شن و ماسه با هر قیمتی عرضه می گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان افزود: شعار ساخت چهار میلیون خانه سر داده می شود اما چالش ها روز به روز در حال افزایش است.
وی ادامه داد: اگر به سمت صنعتی سازی پیش برویم بخشی از این مشکلات کمبود مصالحی نظیر شن و ماسه برطرف می گردد.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ مرداد ۰۳
8 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0