جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید مهندس علیرضا ورشوی

مهندس علیرضا ورشوی بعنوان عضو شورای انتظامی سازمان منصوب گردید.

طی حکمی از طرف رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور مهندس علیرضا ورشوی بعنوان عضو شورای انتظامی سازمان منصوب گردید.

کد خبر: 10930 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ اردیبهشت ۹۶ - ۱۲:۵۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز طی حکمی از طرف رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور مهندس علیرضا ورشوی  بعنوان عضو شورای انتظامی سازمان  منصوب گردید.مهندس علیرضا ورشوی بعنوان عضو شورای انتظامی سازمان

مهندس علیرضا ورشوی بعنوان عضو شورای انتظامی سازمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

مهندس علیرضا ورشوی بعنوان عضو شورای انتظامی سازمان

در مراسمی که روز ۴ شنبه سی ام اردیبهشت نودوشش  بمنظور معارفه مهندس علیرضا ورشوی عضو جدید شورای انتظامی سازمان و تودیع مهندس محمد دمیرچی عضو پیشین این شورا و با حضور اعضای هیات مدیره ، شورای انتظامی و جمعی از مدیرهای سازمان در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید، مهندس قنبری رییس سازمان ضمن تبریک بمهندس ورشوی و آرزوی موفقیت برای ایشان از زحمات مهندس دمیرچی در طول دوره عضویت در شورای انتظامی تشکر و تقدیر نمود.

همچنین مهندس خردرنجبر رییس شورا انتظامی سازمان استان در سخنانی ضمن تشکر از مهندس دمیرچی  و بیان صفات شایسته وی، انتصاب مهندس ورشوی را  به ایشان تبریک گفت.

همچنین آقای میرغفاری عضو حقوق دان شورای انتظامی  استان در سخنان خود با تشکر از جدیت و هم کاری صادقانه مهندس دمیرچی، پیوستن مهندس ورشوی را به جمع اعضای شورای انتظامی تبریک گفت.

دکتر غفاری نایب رییس اول سازمان نیز با اشاره به ویژگیها و خصوصیات مثبت مهندس دمیرچی از تلاش های وی قدردانی نمود و ضمن تبریک انتصاب مهندس ورشویی ، برای وی در انجام مسوولیت خطیرش آرزوی موفقیت نمود.

در این جلسه هم چنین مهندس کاظمیان مدیر آموزش سازمان با اشاره بتجارب ارزنده مهندس دمیرچی در شورای انتظامی و شورای حل اختلاف سازمان از ایشان درخواست نمود تا برای آموزش نکات حقوقی و قانونی به مهندسین عضو سازمان، با واحد آموزش سازمان هم کاری نماید.

درخاتمه حکم انتصاب مهندس علیرضا ورشوی بوسیله رئیس سازمان قرائت و سپس این حکم به وی تقدیم گردید.

منبع: سازمان نظام مهندسی استان البرز

 

نشریه ۱۱۰ جلد اول

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اردیبهشت ۹۶
1305 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0