حمایت مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز از کارهای زیر بنایی مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز

حمایت مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز از کارهای زیر بنایی و حرکت به سمت سازمان الکترونیک

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز بیان کرد: از کارهای زیر بنایی و حرکت به سمت سازمان الکترونیک حمایت میکنیم

کد خبر: 971024016 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ دی ۹۷ - ۴:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز،مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز بیان کرد: از کارهای زیر بنایی و حرکت به سمت سازمان الکترونیک حمایت میکنیم

حمایت مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز از کارهای زیر بنایی

حمایت مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز از کارهای زیر بنایی

حمایت مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز از کارهای زیر بنایی و حرکت به سمت سازمان الکترونیک

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز روز یک شنبه بیست و سوم دی ماه نود و هفت با حضور در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز دیدار و گفتگو کرد
در آغاز این دیدار که جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران سازمان، حجت الاسلام لنگوری _ مشاور فرهنگی سازمان و معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی نیز حاضر بود، غلامی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ضمن خوشامد گویی به میهمانان، گزارشی از اقدامات انجام شده از ابتدای تشکیل هیات مدیره دوره چهارم سازمان ارایه نمود.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، اصلاح زیر ساختها و تلاش برای تحقق سازمان الکترونیک را مهمترین قصد سازمان در طی هفتاد و هفت روز گذشته ذکر کرد و با اشاره به غیر حضوری شدن مراحل عضویت در سازمان، ثبت غیر حضوری مجریان ذی صلاح در سازمان و الکترونیکی کردن مراحل صدور شناسنامه فنی و ملکی و طراحی سامانه ای ویژه کنترل نظارت و اجرا را جدیدترین اقدامات سازمان در این مسیر عنوان کرد.
غلامی، همچنین از راه اندازی میز خدمت و اصلاح و بهبود فرآیندهای اداری و گرداوری آن ها برای اطلاع رسانی به مراجعان را از دیگر اقدامات سازمان در راستای تکریم مراجعان نام برد.
وی عقد تفاهم نامه با شهرداری کرج بمنظور صدور شناسنامه فنی و ملکی را دستاوردی مهم برای احقاق حقوق بهره برداران دانست و ضمن تاکید بر اهمیت تعیین تکلیف ساخت و ساز ۲ نقشه ای و بهره گیری از مجریان ذی صلاح ساختمانی بعنوان ۲ عامل مهم در ارتقای کیفیت ساخت کرد. در این مسیر از مدیر کل راه و شهر سازی خواست تا با حضور در نشست های مشترک سازمان و شهرداری موجبات تسریع این تصمیمات بسیار مهم را فراهم آورد.
غلامی ضمن تاکید بر این که با دست یافتن به نتیجه مطلوب فاصله کمی داریم، گفت: اگر بتوانیم بهره گیری مجریان ذی صلاح را در پروژه های ساختمانی استان البرز بطور به اجرا درآوریم، هم چون بسیاری دیگر از اقدامات، نخستین استان کشور خواهیم بود که موفق به این امر شده ایم.
برگزاری ۲ مجمع در فاصله کم تر از یک ماه که یکی مجمع عمومی سالیانه و دیگری انتخابات بازرسان سازمان بوده است و هم چنین برگزاری دوره های آموزش کارکنان دولت در حوزه عمران، ساختمان، راه و معماری از دیگر موارد گزارش رییس سازمان بود.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در خاتمه اظهاراتش ضمن تشکر از همراهی و حمایت مدیرکل راه و شهرسازی از تلاشهای سازمان در مسیر ارتقای کیفیت ساخت و ساز ابراز امیدواری کرد با تداوم حمایت و کمکهای راه و شهرسازی، بتوان به ایده آلهای مدنظر دست یافت.

حمایت مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز از کارهای زیر بنایی

رضایی _ مدیر کل راه و شهرسازی البرز در سخنان خود با اشاره به تغییرات پیش آمده در سال گذشته و دستورالعملهای ابلاغی وزارت در مورد تاکید بر وظایف کنترلی شهرداریها بر ساخت و ساز، ادامه داد: در حال حاضر با خارج شدن وظیفه کنترل نقشه ها از دستور سازمان نظام مهندسی ساختمان و عدم کنترل کافی از طرف شهرداریها با یک خلا مواجه هستیم.
مدیرکل راه و شهرسازی البرز، با اشاره به تاکید ریاست سازمان بر معضل ساخت و ساز ۲ نقشه ای، این امر را مبتلابه اکثر استان های کشور و ناشی از سیاستگزاریهای مدیریت شهری دانست که به اشتباه تقصیر آن به گردن مهندسان ناظر انداخته میشود.
رضایی ابراز امیدواری کرد با مصوبه کمیسیون ماده پنج استان مبنی بر ممانعت از ساخت بر خلاف نقشه های مصوب معضل ساخت ۲ نقشه ای تا حدود زیادی مرتفع گردد.
وی توجه به انتقادهای سازنده را موجب افزایش رضایتمندی اعضا و مراجعان سازمان دانست و با مثبت خواندن اقدامات انجام گرفته در سازمان در جهت ارایه خدمات غیرحضوری و تحقق سازمان الکترونیک بر حمایت خود از این اقدامات تاکید نمود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی اجرا عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ دی ۹۷
545 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0