البرز در معرض حوادث غیرمترقبه است استاندار البرز بیان کرد:

البرز در معرض حوادث غیرمترقبه است / ضرورت همکاری نظام‌ مهندسی

محمد علی نجفی با اشاره به این که استان در معرض حوادث غیرمترقبه است، عنوان داشت: سازمان نظام‌ مهندسی با دستگاه‌ های اجرایی همکاری داشته باشد.

کد خبر: 961205003 تاریخ انتشار: شنبه ۵ اسفند ۹۶ - ۱۰:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی،محمد علی نجفی با اشاره به این که استان در معرض حوادث غیرمترقبه است، عنوان داشت: سازمان نظام‌ مهندسی با دستگاه‌ های اجرایی همکاری داشته باشد.

البرز در معرض حوادث غیرمترقبه است

البرز در معرض حوادث غیرمترقبه است

البرز در معرض حوادث غیر مترقبه است / ضرورت همکاری نظام‌ مهندسی

وی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری کرج که به ‌صورت ویدیو کنفرانس انجام شد، با تاکید بر این که البرز از استان‌ هایی در معرض حوادث غیرمترقبه است، ادامه داد: از مسئولان سازمان مهندسی می‌ خواهم با شهرداری و دیگر دستگاه‌ های اجرایی استان همکاری همه ‌جانبه ‌ای داشته باشد.
نجفی در بخش دیگری با اشاره به مشکلات زیست‌ محیطی موجود در کشور و به‌ تبع استان، افزود: خوشبختانه مسئولان اعم از کشوری و استانی به این حوزه توجه ویژه ‌ای دارند.
وی با تاکید بر این که استان موردتوجه دولت قرار دارد، تصریح کرد: توجه دولت به البرز فرصت‌ های توسعه را فراهم می‌ کند.
وی با اشاره به اهمیت توسعه شهرستان فردیس، خاطر نشان کرد: این شهرستان پرجمعیت با آسیب‌ های فراوانی دست ‌و پنجه نرم می ‌کند این مهم به ضرورت افزایش امکانات و بهبود ترافیک شهری تأکید دارد.
استاندار البرز در بخش دیگری با تاکید بر این که سی و نه پروژه بمناسبت سی و نهمین سالگرد انقلاب افتتاح میشود، یاد آور شد: پروژه قطار شهری کرج بعد از ۳ سال مجددا شروع به کار کرده است امیدوار هستیم این پروژه مهم و سرنوشت ‌ساز در کوتاه ‌ترین زمان ممکن بهره‌ برداری گردد.

البرز در معرض حوادث غیرمترقبه است

وی با اشاره به این که تعامل شورا و شهرداری سبب توسعه شهر کرج میشود، افزود: مدیران شهری باید از مشورت شورا بهره ‌مند گردند و برای پیشرفت استان اقدامات لازم را انجام دهند.
نجفی با اشاره به اهمیت ساماندهی پروژه‌ های شهری، مطرح کرد: دولت در این زمینه مدیران شهری را حمایت خواهد کرد.

منبع : خبرگزار مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت مکانیک

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۶
875 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0