رایزنی در باره مهم ترین مسایل ساخت و ساز در نشست بیست و سوم هیات مدیره نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

رایزنی در باره مهم ترین مسایل ساخت و ساز در نشست بیست و سوم هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، بیست و سومین نشست خود را روز ۴شنبه بیست و پنجم اردیبهشت نود و هشت در سالن جلسات سازمان برگزار نمود.

کد خبر: 980227005 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸ - ۱۱:۵۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از  سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان یزد،هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، بیست و سومین نشست خود را روز ۴شنبه بیست و پنجم اردیبهشت نود و هشت در سالن جلسات سازمان برگزار نمود.

رایزنی در باره مهم ترین مسایل ساخت و ساز در نشست بیست و سوم هیات مدیره

رایزنی در باره مهم ترین مسایل ساخت و ساز در نشست بیست و سوم هیات مدیره

رایزنی در باره مهم ترین مسایل ساخت و ساز در نشست بیست و سوم هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

گزارش مدیر فنی و مشارکت های حرفه ای سازمان در باره حق الزحمه خدمات مهندسی شهرستانهای تابعه، اولین دستور کار این نشست بود که بعد از رایزنی مبسوط، به علت گستردگی موضوع، ادامه مذاکرات به نشست بعد موکول گردید.
گزارش مدیر مالی، منابع انسانی و پشتیبانی سازمان در باره نحوه فراخوان و گزینش نیروهای جدید، بخش بعدی دستور کار نشست بود که در این ارتباط، ریاست سازمان چارت تشکیلاتی جدید را تشریح کرد و برخی اعضای هیئت مدیره دیدگاه‌ های خود را در این باره عنوان کردند.
در آغاز نشست بیست و سوم هیئت مدیره، رییس سازمان استان به تفصیل در مورد تشکیل کمیسیون بانوان سازمان گزارشی ارائه کرد.
برگزاری نشست با شهرداری شاهدیه که بدنبال دیدار هفته قبل رئیس سازمان و شهرداری اشکذر صورت گرفت، بخش بعدی این نشست بود که ریاست سازمان اینگونه مذاکرات با شهرداران را رافع ابهامات و مشکلاتی که براحتی قابل حل است، ذکر کرد.
به عقیده سالاری، تداوم مذاکره و گفتگو با شهرداران در شهرستان‌ های تابعه می‌ تواند ضمن برآورده ساختن انتظارات آنها، زمینه‌ساز همدلی و هم افزایی برای پیشبرد امور ساخت و ساز بصورت قانونی و هماهنگ با سازمان باشد.
سالاری در همین زمینه، استانی شدن خدمات مهندسی را که بر مبنای آن مهندسان بتوانند بصورت قانونی و معمول در هر کجای استان خدمات ارائه دهند، مورد تأکید قرار داد.

رایزنی در باره مهم ترین مسایل ساخت و ساز در نشست بیست و سوم هیات مدیره

نشست اخیر سالاری به اتفاق مدیران واحدهای آموزش و فنی و مشارکت های حرفه ای با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مذاکرات انجام شده در مواردی چون الگو گیری از تجربیات نظام فنی و اجرایی و ارزیابی و آسیب ‌شناسی ساختمان های دولتی با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان، از دیگر مباحث عنوان شده در نشست هیئت مدیره بود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اردیبهشت ۹۸
525 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0