خبر تکمیلی برگزاری جلسه مشترک خزانه داران و مدیران امور مالی استانها برگزاری جلسه مشترک

خبر تکمیلی برگزاری جلسه مشترک خزانه داران و مدیران امور مالی استانها

نشست هم اندیشی و توجیهی و آموزشی بودجه سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها، با حضور مدیران مالی و خزانه داران سازمانهای استانها در محل شورای مرکزی در تاریخ یکم بهمن نود و هفت از ساعت ده صبح تا شانزده عصر برگزار شد.

کد خبر: 971103008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷ - ۲:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست هم اندیشی و توجیهی و آموزشی بودجه سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها، با حضور مدیران مالی و خزانه داران سازمانهای استانها در محل شورای مرکزی در تاریخ یکم بهمن نود و هفت از ساعت ده صبح تا شانزده عصر برگزار شد.

خبر تکمیلی برگزاری جلسه مشترک خزانه داران و مدیران امور مالی استانها

خبر تکمیلی برگزاری جلسه مشترک خزانه داران و مدیران امور مالی استانها

برگزاری نشست هم اندیشی و توجیهی  و آموزشی بودجه سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها

در این نشست، امرالهی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین از حضور فعال خزانه داران و مدیران مالی در نشست ها و مشارکت در بحثها تقدیر و تشکر کرد و هدف از برگزاری نشست را نیل به یک فرمت بودجه یکنواخت برای استانها عنوان کرد.

سپس محمدکاظم دری _ عضو کمیته مالی و مالیاتی شورای مرکزی ضمن اشاره به وظایف و اختیارات مجامع عمومی مندرج در ماده پنجاه و هفت آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان یکی از وظایف مهم هیئت مدیره های سازمانها را تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی جهت ارائه به مجمع عمومی ذکر کرد و در ادامه به مبانی و اهداف تهیه بودجه در سازمانها پرداخت.

پس از آن فرمت پیشنهادی بودجه برای سازمانها توسط نامبرده تشریح و به پرسش های حاضرین در این مورد پاسخ داده شد و بعد از تبادل نظر و مشارکت حاضرین فرمت بودجه پیشنهادی ارائه گردیده به نشست مورد نظر خواهی قرار گرفت که با اکثریت آرا حاضرین تصویب شد و مقرر گردید در اسرع وقت به استان‌ ها فرستاده شود.

در بخش دوم نشست که از ساعت چهارده آغاز گردید هیئت رئیسه شورای مرکزی به پرسش های حاضرین پاسخ دادند و مقرر گردید جدول حق الزحمه پیشنهادی شورای مرکزی برای اعضای هیئت مدیره، هیئت رئیسه و خزانه داران سازمان ‌های نظام مهندسی استان ‌ها تهیه و به استان‌ ها ارائه شود.

خبر تکمیلی برگزاری جلسه مشترک خزانه داران و مدیران امور مالی استانها

در خاتمه نشست، اجرای دقیق و بلامنازع نظام نامه مالی و معاملاتی، برگزاری به موقع مجامع عمومی سالانه و فوق العاده، انجام تکالیف قانونی بیمه و مالیات، انعقاد قرارداد حسابرسی بمنظور حسابرسی صورت های مالی سال نود و هفت و برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی، نحوه تکمیل اظهارنامه عملکرد برای اعضا مورد تاکید قرار گرفت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماري(اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ بهمن ۹۷
500 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0