دلیل افزایش حوادث شغلی در معادن ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان مازندران بیان کرد:

فعالیت صد و بیست و دو واحد معدنی در استان مازندران

هادی حمیدیان شمار معادن فعال و درحال تجهیز استان را صد و بیست و دو واحد بیان کرد و افزود: هجده معدن زغال سنگ در استان فعال است.

کد خبر: 980323009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ خرداد ۹۸ - ۱۱:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،هادی حمیدیان شمار معادن فعال و درحال تجهیز استان را صد و بیست و دو واحد بیان کرد و افزود: هجده معدن زغال سنگ در استان فعال است.

فعالیت صد و بیست و دو واحد معدنی در استان مازندران

فعالیت صد و بیست و دو واحد معدنی در استان مازندران

صد و بیست و دو واحد معدنی در  استان مازندران فعال است

 

وی ادامه داد: در مازندران صد و بیست و دو معدن فعال و درحال تجهیز وجود دارد که در زمینه زغال سنگ، فلورین، معدن شن و ماسه، پوکه، سرب، روی و غیره فعالیت میکنند.
وی با اشاره به اکتشاف سنگ ساختمانی سیلیس در استان افزود: از نظر زغال سنگ رتبه دوم منابع معدنی ایران ولی از نظر تولید چهارمین استان کشور هستیم.
حمیدیان با بیان این که در زمینه فلورین دارای ذخایر اول و از نظر تولید استان دوم کشور هستیم، یاد آور شد: با توجه به ذخایر پاکی که در استان داریم باید در زمینه اکتشاف و تولید تلاش کنیم.

فعالیت صد و بیست و دو واحد معدنی در استان مازندران

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان مازندران با بیان این که بخشی از ذخایر معدنی کشور از خارج تامین می گردد، شمار معادن زغال سنگ استان را پنجاه واحد عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: از این تعداد فقط هجده معدن فعالیت دارند و با افزایش ظرفیت معادن نیمه فعال و فعال سازی معادن راکد میتواند پتانسیل اشتغال بالایی ایجاد کرد.

منبع: پیام مازند

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ خرداد ۹۸
681 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0