اقدام وزیر راه و شهرسازی در تغییر ساختار نظام ‌مهندسی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی بیان کرد:

آیندگان از اقدام وزیر راه و شهرسازی در تغییر ساختار نظام ‌مهندسی به نیکی یاد خواهند کرد

خوان عبداللهیان عنوان داشت: کیفیت انتخابات و اجرای آن خیلی بالا و برای نخستین بار بود که تمام گروه‌ ها از نحوه اجرا و کیفیت و همچنین سلامت انتخابات به شکل مطلوبی رضایت داشتند.

کد خبر: 970711017 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷ - ۳:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،اخوان عبداللهیان عنوان داشت: کیفیت انتخابات و اجرای آن خیلی بالا و برای نخستین بار بود که تمام گروه‌ ها از نحوه اجرا و کیفیت و همچنین سلامت انتخابات به شکل مطلوبی رضایت داشتند.

اقدام وزیر راه و شهرسازی در تغییر ساختار نظام ‌مهندسی

اقدام وزیر راه و شهرسازی در تغییر ساختار نظام ‌مهندسی

آیندگان از اقدام وزیر راه و شهرسازی در تغییر  ساختار نظام ‌مهندسی به نیکی یاد خواهند کرد

وی در مورد برگزاری انتخابات نظام ‌مهندسی استان، تصریح کرد: کیفیت انتخابات و اجرای آن خیلی بالا و برای نخستین بار بود که همه گروه‌ ها از نحوه اجرا و کیفیت و هم چنین سلامت انتخابات به شکل مطلوبی رضایت داشتند.
عبداللهیان ادامه داد: نکته مهم دیگر این بود که در شمارش آرای نمایندگان همه ائتلاف‌ ها حضور داشتند و انتخابات ما به‌ صورت نیمه الکترونیکی بود تا کم ترین چالش را داشته باشیم. پس از انتخابات هم آراء همه شرکت‌ کنندگان پنج روز برای اعتراض فرصت دارند تا پس از بررسی نهایی هیئت نظارت طی ۱ هفته جواب نهایی اعلام گردد. هشتاد و سه نفر در انتخابات شرکت کردند تا در نهایت پانزده نفر به هیات مدیره راه پیدا کنند.
وی با اشاره به دیگر اقدامات مناسب در انتخابات این دوره نظام‌مهندسی در استان، گفت: در انتخابات این دوره کار دیگری که در فضای انتخابات انجام شد در شهرستان ‌ها بود. براساس نظام‌نامه انتخابات نظام ‌مهندسی دو شهرستان حوزه انتخاباتی می‌ توانند باشند ولی در انتخابات این دوره به‌ جز مشهد برای یازده شهرستان دیگر هم صندوق پیش ‌بینی کردیم.
مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی اظهار داشت: همین مسئله سبب تسهیل و تسریع در انتخابات شد تا بدون تأخیر آغاز و حتی با توجه به استقبال خوبی که مورد قبول بود ۳ ساعت آن را تمدید کنیم. خوشبختانه از جمیع جهات استقبال مناسب بود و امیدوار هستیم نفرات منتخب با تأکید بر اخلاق حرفه‌ ای بتوانند به ارتقای دانش فنی مهندسان کمک کرده و در کمک به مردم در امر ساخت ‌و ساز ساختمان ‌ها موفق باشند.

اقدام وزیر راه و شهرسازی در تغییر ساختار نظام ‌مهندسی

وی در مورد اقدامات وزیر راه و شهرسازی، وزیر راه و شهرسازی در بحث تغییر ساختار نظام‌مهندسی و اصرار و پافشاری ایشان جهت مبارزه با هرگونه فساد در این مورد، خاطر نشان کرد: اقدامات دکتر آخوندی که طی چند سال اخیر آغاز ‌شده است اقداماتی است برای آینده نظام‌ مهندسی است تا همه ‌چیز در جای خودش باشد. این اقدامات به مسئولیت ‌پذیری و ضمانت اجرای مهندسان در قالب طراحی و اجرا منتهی خواهد شد.
اخوان عبداللهیان یاد آور شد: این آغاز کار است و قطعاً ایشان در بحث اصلاح قوانین ورود کرده تا با کامل کردن آن ساختار جدید به‌ خوبی شکل بگیرد. مطمئن باشید آینده از این اقدام دکتر آخوندی در تغییر ساختار نظام‌مهندسی در آینده به ‌خوبی و نیکی یاد خواهند کرد.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مهر ۹۷
825 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0