تقدیر از 2 تن از روسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

تقدیر از ۲ تن از روسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها

از 2 تن از روسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها در جشنواره چهره سال صنعت ساختمان کشور تقدیر شد

کد خبر: 971221002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ اسفند ۹۷ - ۸:۲۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،از ۲ تن از روسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها در جشنواره چهره سال صنعت ساختمان کشور تقدیر شد

تقدیر از 2 تن از روسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها

تقدیر از ۲ تن از روسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها

تقدیر از ۲ تن از روسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها

جشنواره چهره سال صنعت ساختمان کشور عصر روز ۲شنبه بیستم اسفند به میزبانی مجتمع رسانه ای راه و ساختمان و با حضور تنی چند از مدیران وزارت راه و شهرسازی، هیات رئیسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و جمعی از مدیران و مسئولان سازمانها و نهادهای مرتبط در تهران برگزار گردید.
در این جشنواره فرج الله رجبی، ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با تقدیر از برگزاری چنین جشنواره هایی بیان کرد: بمنظور اعتلای حوزه مهندسی کشور، ما نیازمندیم که چنین جشنواره هایی را در قد و قامت بسیار خوب و ارزشمندی برگزار کنیم.
وی با اشاره به تعامل بسیار خوب و سازنده سازمان با وزارت راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌ها و نهادها و سازمان‌های مرتبط با حوزه صنعت ساختمان، گفت: هیچ‌گاه نباید اجازه داد جامعه مهندسی به جزیره های جدا از هم تبدیل گردند، چرا که این رویه هیچ‌گاه به نفع حوزه مهندسی کشور نخواهد بود.
رییس سازمان ساختمان شورای مرکزی تصریح کرد: در جامعه ما سال‌هاست که مهندسان همیشه خود بعنوان چهره سال مطرح بوده اند و لازم است که در سال جدید جامعه مهندسی به یک تشریک مساعی قوی‌تر برسند که میتواند از جمع مهندسان حمایت کند.
در این جشنواره با اهدای تندیس از چهره های سال نود و هفت راه و ساختمان از جمله محمد طاهری – ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در گروه «روسای سازمان نظام‌مهندسی استانها» باجمعیت بالای ده هزار عضو و حسین ویزواری – ریاست سازمان نظام مهندسی استان گلستان در گروه «روسای سازمان نظام‌مهندسی» استانهای کم‌تر از ده هزار عضو، به عنوان چهره های منتخب سال نود و هفت تقدیر به عمل آمد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۷
483 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0