تقدیر و تشکر از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

تقدیر و تشکر از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

نظام مهندسی خوزستان بیش از پیش، نیاز به حمایت واقعی و عملی اعضای فرهیخته خود دارد

کد خبر: 970707026 تاریخ انتشار: شنبه ۷ مهر ۹۷ - ۸:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نظام مهندسی خوزستان بیش از پیش، نیاز به حمایت واقعی و عملی اعضای فرهیخته خود دارد

تقدیر و تشکر از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

تقدیر و تشکر از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

تقدیر و تشکر از اعضای سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان خوزستان

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در پیامی از حضور اعضای سازمان، هیاتهای اجرایی و نظارت در هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان تقدیر و تشکر نمود.
در متن این پیام آمده است:
حضور آگاهانه و ارزشمند اعضای محترم سازمان در هفتمین دوره انتخایات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان خوزستان روز جمعه ششم مهر ماه نود و هفت نشان علاقه مندی بیش از پیش اعضا نسبت به سرنوشت این مجموعه تخصصی دارد،  شایسته است از این احساس مسئولیت و اعتماد تقدیر کنیم.
هم چنین امیدوارم دوره جدید هیات مدیره بتواند با حفظ انسجام و همدلی و  با کسب تجربه از هیات مدیره های ادوار، بهره گیری از مشارکت هرچه بیش تر اعضا و جلوگیری از آزمون و خطاهای پیشین بتواند در ارتقا سازمان نظام مهندسی موفق باشد. نظام مهندسی خوزستان بیش از پیش، نیاز به حمایت واقعی و عملی اعضای فرهیخته خود دارد، مشارکتی که اگر با تدبیر دور اندیشانه و دلسوزانه هیات مدیره باشد تحول اساسی و تاثیرگذاری در سرنوشت سازمان ایفا خواهد کرد، بنابراین امیدوار هستم اعضا آگاه و خردمند سازمان، در کنار نقد و مطالبه، همواره حامی و پشتیبان هیات مدیره منتخب خود باشند و از تخریب ایشان بپرهیزند.

تقدیر و تشکر از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

در خاتمه، از درگاه ایزد منان آرزوی توفیق برای منتخبان جدید (که شایسته اعتماد شما شده‌اند) را در راستای  عمل به وظایف قانونی، در جهت اعتلای سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، خواستارم.

منبع : سازه نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ مهر ۹۷
1064 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0