تقدیر و تشکر ریاست نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از اعضا ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

تقدیر و تشکر ریاست نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از اعضا

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در پیامی از حضور گسترده اعضای سازمان در مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده روز جمعه چهاردهم/دی ماه/نود و هفت قدردانی کرد.

کد خبر: 971015002 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ دی ۹۷ - ۹:۰۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان خوزستان،کمال دویده، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در پیامی از حضور گسترده اعضای سازمان در مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده روز جمعه چهاردهم/دی ماه/نود و هفت قدردانی کرد.

تقدیر و تشکر ریاست نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از اعضا

تقدیر و تشکر ریاست نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از اعضا

تقدیر و تشکر ریاست نظام مهندسی  ساختمان استان خوزستان از اعضا

متن این پیام بدین شرح است:
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
با سلام و احترام خدمت همه اعضا محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان؛
اینجانب برخود لازم میدانم از حضور گرم و صمیمی اعضاء محترم که در مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع عمومی فوق العاده حضور فعال داشتند، کمال تشکر را کنم، نشاطی که شما سروران همراه بارویش جوانه ‌های امید در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از خودتان نشان دادید نوید نیل بسوی توسعه و پویایی است و نقطه عطفی ماندگار در طول دوران حیات سازمان خواهد بود.

شما نشان دادید که خواهان تحول هستید و تغییرات اساسی جز به خواست خودتان محقق نمی ‌گردد، این عامل اصلی است که به ما نیرو و قدرت مضاعف میبخشد تا با همیاری شما عزیزان به سمت سازمانی پویا و متفاوت سیر کنیم.
از آن جا که مجمع عمومی از ارکان اصلی و نظارتی سازمان است، لذا تأیید دستور نشست مجمع، نشانه اعتماد اعضاء محترم به هیأت مدیره خواهد بود، از آن جا که سرمایه اعتماد شما، به حق یک امانت الهی بر دوش هیات مدیره است در نتیجه صیانت از این اعتماد را وظیفه ذاتی خود دانسته، تنها راه پاسخ مناسب به این اعتماد ارزشمند در مجمع عمومی، کار و سعی مضاعف برای ارتقاء کیفی و کمی فعالیتها و اعتلای سازمان خواهد بود.

تقدیر و تشکر ریاست نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از اعضا

همواره دست همه اعضا را به گرمی می‌ فشارم و از شما درخواست کمک و همکاری در ادامه راه را دارم و بعد از این نیز در جهت احقاق حقوق و ایجاد رضایت مندی بیش تر اعضا کوشا خواهم بود و امیدوار هستم با اتکا به حمایتهای بی سابقه شما گرانقدران بتوانم بیش از پیش در راستای تحقق اهداف تلاش کنم.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ دی ۹۷
586 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0