نیل به حداكثر كارايي سازمان و ارائه خدمات مطلوب به اعضا عضو هيئت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خراسان رضوي بیا نداشت:

نیل به حداكثر كارايي سازمان و ارائه خدمات مطلوب به اعضا

محمدرضا موسوی تقی آبادی با حضور در غرفه جامعه مهندسان ساختمان ايران در نمايشگاه بين المللي كتاب و رسانه مشهد بیان داشت: با برنامه ريزي و مديريت منابع براي نیل به حداكثر كارايي و ارائه خدمات مطلوب به اعضا در تلاش هستيم.

کد خبر: 970907013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ آذر ۹۷ - ۳:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان البرز،محمدرضا موسوی تقی آبادی با حضور در غرفه جامعه مهندسان ساختمان ايران در نمايشگاه بين المللي كتاب و رسانه مشهد بیان داشت: با برنامه ريزي و مديريت منابع براي نیل به حداكثر كارايي و ارائه خدمات مطلوب به اعضا در تلاش هستيم.

نیل به حداكثر كارايي سازمان و ارائه خدمات مطلوب به اعضا

نیل به حداكثر كارايي سازمان و ارائه خدمات مطلوب به اعضا

نیل به حداكثر كارايي سازمان و ارائه خدمات  مطلوب به اعضا

وی، دوران مالي سازمان را به زمان اخذ پنج درصد و بعد از آن اشاره كرد و گفت: پیش از اخذ پنج درصد حساب سازمانها به طريقي مديريت ميشد تا با سرمايه گذاري مناسب بتوان از ارزش ايجاد شده محافظت كرد تا حداكثر بازدهي و خدمات را بتوان به مهندسان و خانواده هاي ايشان بعمل آورد.

موسوس ادامه داد:

هم اکنون نيز با انقباض مالي صورت گرفته بعد از حذف پنج درصد، اعضاي هئيت مديره بايد همه تلاش خود را در جهت مديريت شرايط موجود با در نظر گرفتن حداكثر كارايي و ارائه خدمات به مهندسان گرامي انجام دهند.

وي به حفظ منابع و مديريت درآمد و هزينه اشاره كرد و افزود: هم اکنون نيز سازمان نظام مهندسي ساختمان بعنوان بزرگ ترين NGO يا سازمان مردم نهاد در كشور شناخته ميشود و بايد به نقش مهندسان در اين سازمان توجه ويژه داشت.

عضو هيئت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خراسان رضوي، بررسي و تمركز بر روي روشهاي درآمدزايي و كاهش هزينه ها را بسيار مهم عنوان کرد و گفت: خدماتي كه براساس قانون به عهده سازمان نظام مهندسي ساختمان و اعضاي محترم آن است نياز به برنامه ريزي دقيق و كارشناسي شده دارد كه در اين مسير قدم هاي مثبتي نيز تا به حال برداشته شده است.

نیل به حداكثر كارايي سازمان و ارائه خدمات مطلوب به اعضا

وی، در بخش ديگري از اظهارات خود به موضوع شفاف سازي اشاره كرد و افزود: رسانه ها اصلي ترين نقش را در امر مطالبه و اطلاع رساني در راستاي شفاف سازي ايفا ميكنند و اين شفاف سازي ميتواند از فساد در هر ارگان و سازماني جلوگيري كند.

موسوی در خاتمه با تشكر از رسانه جامع مهندسان ساختمان ايران ارتباط با رسانه ها را موضوعي مثبت و قابل تامل براي سازمان نظام مهندسي ساختمان خراسان رضوي توصيف كرد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آذر ۹۷
726 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0