مدیر کل سازمان جهادکشاورزی استان البرز

فارغ التحصیلان کشاورزی ساماندهی می شوند

مدیر کل سازمان جهادکشاورزی استان البرز گفت: فارغ التحصیلانکشاورزی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی ساماندهی می شوند اما بیشترین مراجعه به این سازمان از سوی فارغ التحصیلان برای استخدام در بخش دولتی است که به دلیل محدودیت منابع این امکان محدود است.

کد خبر: 7598 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵ - ۳:۰۸ ب.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مدیر کل سازمان جهادکشاورزی استان البرز گفت: فارغ التحصیلانکشاورزی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی ساماندهی می شوند اما بیشترین مراجعه به این سازمان از سوی فارغ التحصیلان برای استخدام در بخش دولتی است که به دلیل محدودیت منابع این امکان محدود است.فارغ التحصیلان کشاورزی ساماندهی می شوند

فارغ التحصیلان کشاورزی ساماندهی می شوند

فارغ التحصیلان کشاورزی ساماندهی می شوند

فارغ التحصیلان کشاورزی ساماندهی می شوند

موسوی  گفت : برای بکارگیری مهندسان کشاورزی ظرفیت های دولتی محدود است و باید بر اساس نیاز بخش کشاورزی در بخش های مختلف ، فضای کسب و کار مناسبی بر اساس توانمندی های آنها تعریف کرد.


وی با اشاره به اینکه خیل فارغ التحصیلانبیکار در رشته های کشاورزی ، یکی از واقعیت های جامعه می باشد، اظهار کرد : برنامه ریزی جهت بکارگیری آنها دراجرای برنامه های در دست اقدام ، از اولویت های برنامه های مدیریتی است که بایستی بدان توجه نمود . بنابراین فراهم نمودن زمینه اشتغال این افراد در امر نظارت ضمن کمک به اشتغال آنها می تواند اجرای صحیح طرحهای کشاورزی در بخش های مختلف را نیز به دنبال داشته باشد .
موسوی تاکید کرد : با بکارگیری نیروهای کارشناسی عضوسازمان نظام مهندسی در امر نظارت علاوه بر رفع مشکلات و نواقص کنونی ، اهدافی چون بهبود وضعیت اشتغال و بکارگیری فارغ التحصیلان بخش کشاورزی ، ارتقاء کیفیت نظارت بر اجرای طرح ها ، اجرای دقیق برنامه های پیش بینی شده در طرحهای مختلف که دستیابی به این مهم پیامدهای مطلوب متعددی بدنبال دارد ، تحقق می یابد

 

منبع: خبرآنلاین

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ بهمن ۹۵
1472 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0