با توجه به واحد های مالی سازمان‌های استان‌ها به حسابرسی تامین اجتماعی امراللهی خزانه دار سازمان

با توجه به واحد های مالی سازمان‌های استان‌ها به حسابرسی تامین اجتماعی

امراللهی خزانه دار سازمان بیان کرد: لازم است واحدهای مالی سازمان‌های استان‌ها به حسابرسی تامین اجتماعی توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر: 191114008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ آبان ۹۸ - ۳:۳۸ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،امراللهی خزانه دار سازمان بیان کرد: لازم است واحدهای مالی سازمان‌های استان‌ها به حسابرسی تامین اجتماعی توجه ویژه داشته باشند.

با توجه به واحد های مالی سازمان‌های استان‌ها به حسابرسی تامین اجتماعی

با توجه به واحد های مالی سازمان‌های استان‌ها به حسابرسی تامین اجتماعی

با توجه به واحد های  مالی سازمان‌های استان‌ها به حسابرسی تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی به موجب قانون در هر زمان که تشخیص دهد به دفاتر قانونی کارفرماها مراجعه و اسناد و مدارک مالیاتی آن ها را مورد بررسی قرار میدهد.

در همین ارتباط و برای آشنایی بیشتر مدیران امور مالی و خزانه داران سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان‌ها با سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی و پیش‌گیری از وضع هرگونه جریمه، یک دوره آموزشی برای مدیران مالی و خزانه داران سازمان‌های استان‌ها به دعوت شورای مرکزی برگزار گردید.

در این دوره آموزشی که با عنوان حسابرسی بیمه انجام شد، امراللهی خزانه دار شورای مرکزی ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، این ایام را زمینه‌ساز تفاهم و همکاری هر چه بیشتر بین متولیان امور کشور بویژه در صنعت ساخت و ساز عنوان کرد.

با توجه به واحد های مالی سازمان‌های استان‌ها به حسابرسی تامین اجتماعی

امرالهی با عنوان اهمیت موضوع به تفاهم نامه جدیدی که با سازمان تامین اجتماعی در شرف انجام است اشاره کرد و مزایای آن را بر شمرد.

در ادامه نشست، بعد از توضیحات خانم مسعودی مدیر امور مالی شورای مرکزی در باره ویژگی‌های طرح حسابرسی بیمه، ۲ تن از مدرسین حسابرسی تامین اجتماعی توضیحاتی در باره قانون تامین اجتماعی ارائه کردند و اهم وظایف کارفرمایان در قبال این قانون و سر فصل‌هایی را که نیاز به کسر بیمه دارند برشمردند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ آبان ۹۸
918 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0