تسریع در روند ساخت مجموعه ورزشی نظام مهندسی ساختمان استان قزوین داوود محمدی

تسریع در روند ساخت مجموعه ورزشی نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

داوود محمدی بر تسریع در روند ساخت مجموعه ورزشی نظام مهندسی استان قزوین تاکید کرد.

کد خبر: 970331015 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ خرداد ۹۷ - ۱۲:۴۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، داوود محمدی بر تسریع در روند ساخت مجموعه ورزشی نظام مهندسی استان قزوین تاکید کرد.

تسریع در روند ساخت مجموعه ورزشی نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

تسریع در روند ساخت مجموعه ورزشی نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

روند ساخت مجموعه ورزشی نظام مهندسی استا ن  قزوین تسریع گردد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی شامگاه ۴ شنبه در مراسم تجلیل از مقا‌م ‌آوران علمی و ورزشی نظام مهندسی ساختمان استان قزوین که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات برگزار گردید، بیان کرد: سازمان نظام مهندسی را می ‌توان بزرگ ترین تشکل تخصصی – مردمی دانست که در راستای ارتقا کیفیت زیربنایی شهرها تلاش می ‌کنند.
محمدی ادامه داد: مهندسان ظرفیت ویژه ‌ای در سطح جامعه هستند که باید در راستای توسعه عمران و آبادانی از آن ها استفاده بهینه صورت گیرد این مهم در حالی بوده که توجه به خلاقیت نیز امری اساسی و ضروری است.
وی اظهار داشت: توجه به امور فرهنگی و ورزشی در کنار اقدامات تخصصی سازمان نظام مهندسی باید در اولویت قرار گیرد و بستر فعالیت ‌های ورزشی فراهم گردد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: توسعه ورزش سبب کاهش آسیب‌ های اجتماعی می‌ گردد که در همین راستا تمام ادارات و قشرهای مختلف کشور باید در این عرصه فعالیت داشته و به قهرمان ‌پروری توجه گردد.

تسریع در روند ساخت مجموعه ورزشی نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش در استان، گفت: روند ساخت مجموعه ورزشی نظام مهندسی باید تسریع گردد چرا که علاوه بر استفاده مهندسان، ظرفیت خیلی خوبی برای جامعه ورزشی است.
محمدی یاد آور شد: توجه به ساخت‌ و سازهای کیفی و مستحکم امری مهم و اساسی بوده که باید در این زمینه اقدامات جدی صورت گرفته و بستر ارائه ایده‌ های نو در این زمینه فراهم گردد.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ خرداد ۹۷
855 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0