تسریع ساخت و سازها در مناطق سیل زده استاندار گلستان در چهاردهمین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان بیان کرد:

تسریع ساخت و سازها در مناطق سیل زده

استاندار گلستان با عنوان این که هدف ما تسریع ساخت و سازها در مناطق سیل زده است، بیان داشت: این تسریع زمانی اتفاق می افتد که بانکها، شهرداریها و نظام مهندسی به موقع کارشان را انجام دهند.

کد خبر: 190801006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ مرداد ۹۸ - ۲:۲۶ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،استاندار گلستان با عنوان این که هدف ما تسریع ساخت و سازها در مناطق سیل زده است، بیان داشت: این تسریع زمانی اتفاق می افتد که بانکها، شهرداریها و نظام مهندسی به موقع کارشان را انجام دهند.

تسریع ساخت و سازها در مناطق سیل زده

تسریع ساخت و سازها در مناطق سیل زده

هدف ما تسریع ساخت و سازها  در مناطق سیل زده است

هادی حق شناس در چهاردهمین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان که با حضور دبیر و اعضای کمیته نظارت ستاد ملی برگزار شد، اظهار داشت: هم از بانکها میخواهیم که در پرداخت تسهیلات تسریع کنند و هم از مردم میخواهیم جهت عقد قرارداد و اخذ تسهیلات هرچه سریع‌تر به بانک مراجعه کنند.

حق شناس ادامه داد: از نه هزار و هشتصد واحد تعمیراتی در مناطق سیل زده، کار تعمیر هشت هزار و دویست واحد به اتمام رسیده و مابقی نیز تا پایان مرداد انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن تعداد حدود ۳ هزار واحد دیگر را به واحدهای تعمیراتی خود اضافه کرده است که اتمام آن ها تا پایان شهریور به طول می انجامد.

وی خاطر نشان ساخت: از هفت هزار و سیصد واحد احداثی در شهر و روستاها سه هزار و چهارصد واحد پی کنی و هزار و پانصد واحد فونداسیون اجرا شده و مابقی نیز در حال انجام فرایندها هستند.

تسریع ساخت و سازها در مناطق سیل زده

استاندار گلستان گفت: تلاش ما این است که واحدهای احداثی تا پایان سال تعیین تکلیف شده و هم تسهیلات کم بهره و هم تسهیلات بلاعوض پرداخت گردد.

طالبی، دبیر کمیته نظارت ستاد ملی بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده نیز در این نشست با اشاره به بازدید از مناطق سیل زده استان، یاد آور شد: هدف از حضور اعصای این کمیته، بررسی و تسریع در روند بازسازی این مناطق است.

طالبی اظهار داشت: طبق قول وزیر محترم کشور، تعمیر واحدهای مسکونی تا پایان شهریور و ساخت آن ها تا پایان سال به اتمام برسد و همه ما موظف هستیم تا برای تحقق این وعده تلاش نماییم.

منبع: خبرگزاری برنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ مرداد ۹۸
640 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0