عدم حضور ناظر گاز در 3 شهرستان خراسان جنوبي ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خراسان جنوبي

عدم حضور ناظر گاز در ۳ شهرستان خراسان جنوبي

ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خراسان جنوبي بیان کرد: شهستان هاي نهبندان، سربيشه و درميان در استان ناظر گاز ندارد و براي تاييد سيستم گازکشي ساختمانها نياز به مهندس ناظر براي کنترل و نظارت است.

کد خبر: 970908006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۸ آذر ۹۷ - ۳:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خراسان جنوبي بیان کرد: شهستان هاي نهبندان، سربيشه و درميان در استان ناظر گاز ندارد و براي تاييد سيستم گازکشي ساختمانها نياز به مهندس ناظر براي کنترل و نظارت است.

عدم حضور ناظر گاز در 3 شهرستان خراسان جنوبي

عدم حضور ناظر گاز در ۳ شهرستان خراسان جنوبي

۳ شهرستان خراسان جنوبي ناظر گاز ندارد

حسين عباسي ادامه داد:

با توجه به حساسيت کار گازکشي ساختمانها مسئوليت سنگيني بر دوش مهندسان ناظر گاز است و در ۳ شهرستان استان صلاحيت لازم وجود ندارد که از همان شهرستان ناظر انتخاب گردد.
عباسی تصریح کرد:

شهرستان نهبندان که اخير عمليات گازرساني به منازل آغاز شده بايد مهندس ناظر حداقل دو تا ۳ مرتبه براي بازديد هر ساختمان از مرکز استان به نهبندان سفر کند که اين اياب و ذهاب هزينه هاي را به دوش شهروندان ميگذارد.
وی با تاکيد بر اين که همه تلاشها بر اين بوده که هزينه هاي اياب و ذهاب مهندسان ناظر به حداقل کاهش يابد، اظهار داشت: در مجموع هر خانوار براي نظارت علاوه بر نود و هفت هزار توماني که نرخ پايه است بايد پنجاه هزار تومان بابت هزينه اياب و ذهاب مهندس ناظر پرداخت کند که اين رقم معقول است.
رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان خراسان جنوبي افزود: البته اين هزينه ها نسبت به استانهاي همجوار مثل سيستان و بلوچستان که دویست و پنجاه هزار تومان است پايين بوده و تلاش کرديم با توجه به محروميت شهرستان هزينه ها به حداقل برسد.

عدم حضور ناظر گاز در ۳ شهرستان خراسان جنوبي

وی تصریح کرد :

تا به حال هفتصد و شصت و شش پرونده گازکشي منازل در نهبندان تشکيل شده است که اميدوار هستيم با همکاري شهروندان در مورد رعايت مباحث ايمني مطابق قانون روند تاييد توسط ناظران سرعت گيرد.
طرح گازرساني به شهر نهبندان از دو سال پیش، آغاز شده که با هزينه صد و پنجاه ميليارد ريال مهرماه امسال با حضور معاون وزير نفت و مديرعامل شرکت ملي گاز ايران به بهره برداري رسيد با افتتاح اين پروژه چهار هزار و هفتصد و پنجاه و دو خانوار از نعمت گاز طبيعي بهره مند ميشوند.

 

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ آذر ۹۷
927 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0