هدایت نقدینگی به بخش معدن ریاست سازمان نظام مهندسی معدن

عدم وجود بانک اطلاعاتی دقیقی از معادن و صنایع معدنی ‌کشور

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن با اشاره به این که تا پایان سال دنبال هوشمند سازی برخی از فعالیت ‌های مرتبط با معادن هستیم، افزود: هیچ بانک اطلاعاتی دقیقی در ارتباط با معدن و صنایع معدنی در کشور وجود ندارد.

کد خبر: 190628002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ تیر ۹۸ - ۸:۰۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی معدن با اشاره به این که تا پایان سال دنبال هوشمند سازی برخی از فعالیت ‌های مرتبط با معادن هستیم، افزود: هیچ بانک اطلاعاتی دقیقی در ارتباط با معدن و صنایع معدنی در کشور وجود ندارد.

عدم وجود بانک اطلاعاتی دقیقی از معادن و صنایع معدنی ‌کشور

عدم وجود بانک اطلاعاتی دقیقی از معادن و صنایع معدنی ‌کشور

هیچ بانک اطلاعاتی دقیقی از  معادن و صنایع معدنی ‌کشور ‌نداریم

داریوش اسماعیلی در پنجمین گردهمایی ملی نقش معادن در توسعه کشور که در هتل صفائیه یزد برگزار گردید، با اشاره به برگزاری ششصد دوره آموزشی ویژه بخش خصوصی و فعالان بخش معدنی در سطح کشور، بیان داشت: برای این که ایمنی معادن را در سطح کشور افزایش دهیم توجه ویژه‌ای به بحث آموزشی داریم.

وی با ابراز تاسف از این که هیچ بانک اطلاعاتی در ارتباط با معدن و صنایع معدنی در کشور وجود ندارد که بتوانیم به آن استناد کنیم، تصریح کرد: آمارهای متفاوت و متناقض در کشور می ‌بینیم که بعضاً توقعاتی را نیز بوجود می‌آورد.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ادامه داد: ما در سازمان نظام مهندسی معدن بنا داریم به شکلی عمل کنیم که آمار و ارقام دقیق ارائه گردد که بشود به آن استناد کرد.

وی با عنوان این که آمار و ارقامی که در مورد معادن عنوان می ‌گردد، قابل دفاع نیست، گفت: ما در سازمان نظام مهندسی توجه ویژه‌ای به بحث آمارها داریم که بتوانیم برخی از مباحث را برطرف سازیم.

اسماعیلی با تاکید بر این که نگاه این سازمان توجه ویژه به بخش خصوصی است، گفت: ما در فعالیت‌هایمان نگاه ویژه‌ای به بخش خصوصی داریم چون این بخش در کلیه عرصه‌ها بخوبی فعالیت می‌ کنند.

عدم وجود بانک اطلاعاتی دقیقی از معادن و صنایع معدنی ‌کشور

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن با عنوان این که دنبال هوشمندسازی فعالیت ‌ها در سازمان نظام مهندسی معدن هستیم، افزود: در تلاش هستیم که تا پایان سال حداقل ۳ یا ۴ موضوع مهم در مورد معادن را به صورت هوشمند اجرا کنیم.

وی در خاتمه افزود: تا پایان سال جاری، ۳ موضوع «ارجاع کار، صدور پروانه‌ها و مسئولیت فنی» به شکل کامل هوشمند سازی کنیم که دیگر نیازی به حضور فرد نباشد بلکه بصورت الکترونیکی کارهایشان را پی‌گیری کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی شهرسازی pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ تیر ۹۸
748 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0