تخلف مهندسان ناظر در کمیسیون ماده 100 بهنام عابدی

پروانه اشتغال حدود ۴۰درصد اعضاي عضو

بهنام عابدی در نشست خبری بزرگداشت هفته مهندس , اظهار داشت : سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران , ۴ محور انجام اصلاحات ساختاری و فرآیندی , حفظ و ارتقا سرویس ها مهندسی , ارتقای تراز خدمات رسانی به اعضاء و توانمندسازی و دفاع از حقوق مهندسان را در دستور فعالیت قرار داده است .

کد خبر: 8176 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵ - ۱۰:۳۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از ايران اکو بهنام عابدی در نشست رسانه اي بزرگداشت هفته مهندس ، اظهار داشت : سازمان نظام مهندسی تهران , چهار محور انجام اصلاحات ساختاری و فرآیندی , حفظ و ارتقا سرویس ها مهندسی , ارتقای تراز خدمات رسانی به اعضاء و توانمندسازی و دفاع از حقوق مهندسان را در دستور فعالیت قرار داده است .پروانه اشتغال حدود ۴۰درصد اعضاي عضو

پروانه اشتغال حدود 40درصد اعضاي عضو

سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

پروانه اشتغال حدود ۴۰درصد اعضاي عضو

وی ادامه داد : بیشتراز صدو بيست هزار نفر در سازمان نظام مهندسی استان تهران عضو میباشند که از این تعداد , ۵۰ هزار نفر پروانه اشتغال داشته و چهل و پنج هزار نفر از آنان , در سامانه ارجاع فعالیت عضو میباشند .

به گفته این عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران , هفتاد و دو هزار نفری که پروانه اشتغال ندارند , در مسیر امتحان ورودی قرار گرفته اند ; این در شرایطی است که بر طبق ضابطه می بایست , سه سال از پایان اخذ مدرک تحصیلی یک مهندس گذشته باشد تا شخص قابلیت و امکان حضور در امتحان اخذ پروانه اشتغال را داشته باشد .
عضو هیات مدیره اداره نظام مهندسی ساختمان ضمن اشاره به‌وجود صد و بيست و دو هزار عضو در واحد استان تهران افزود: از این تعداد حدود پنجاه هزار مهندس , پروانه اشتغال دارا هستند .


الهه رادمهر , نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی استان تهران نیز در‌این نشست با اشاره به برنامه های این سازمان برای گرامیداشت هفته مهندس , خاطرنشان کرد : این سازمان , از روز اول اسفندماه تا ششم این ماه را برای گرامیداشت هفته مهندس اختصاص داده است .

رادمهر افزود : روز اول اسفندماه روز مهندس , فرهنگ وتمدن و هنر , روز دوم مهندس , تجربه های حرفه ای , روز سوم مهندس و تشکل ها , روز چهارم جشن روز مهندس , روز پنجم مهندس , ورزش و طبیعت و ششم نیز روز نظام مهندسی و فراگیری نام گذاری شده‌است .

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ بهمن ۹۵
992 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0