امکان برداشت آب از سد کارون چهار، برای چهارمحال و بختیاری ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی چهار محال و بختیاری مطرح کرد:

امکان برداشت آب از سد کارون چهار، برای چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با وجود این که سد کارون چهار، در جهت مدیریت منابع آبی اثرات مفیدی دارد ولی امکان برداشت آب از این سد برای چهارمحال و بختیاری وجود ندارد.

کد خبر: 960809007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ آبان ۹۶ - ۸:۲۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،  ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با وجود این که سد کارون چهار، در جهت مدیریت منابع آبی اثرات مفیدی دارد ولی امکان برداشت آب از این سد برای چهارمحال و بختیاری وجود ندارد.امکان برداشت آب از سد کارون چهار، برای چهارمحال و بختیاری

امکان برداشت آب از سد کارون چهار، برای چهارمحال و بختیاری

امکان برداشت آب از سد کارون چهار، برای چهارمحال و بختیاری

امکان برداشت آب از سد کارون چهار،  برای چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

حمید فتح ‌اللهی بیان داشت: سد کارون چهار، با اعتبار ۱ هزار میلیارد تومان از منابع ملی اختصاص یافته به استان احداث و سبب از بین رفتن منابع طبیعی و جاده ‌های ارتباطی اطراف آن شد.
فتح اللهی با تاکید بر این که پرورش ماهی در قفس از سیاست ‌های اقتصاد مقاومتی است، ادامه داد: سد کارون ۴، ظرفیت تولید چهل هزار تن پرورش ماهی در قفس را دارد که در فاز اول مجوز ۴ هزار تنی پرورش ماهی در قفس برای چهارمحال و بختیاری تعیین گردید.

امکان برداشت آب از سد کارون چهار، برای چهارمحال و بختیاری


وی با بیان این که مجوزات لازم برای پرورش ماهی در قفس دریافت شده است، اظهار داشت: متاسفانه برای ۳ هزار و چهارصد تن آن مجوز صادر شده و مابقی آن به علل نا مشخص از طرف شرکت آب منطقه‌ ای استان متوقف و مجوزی صادر نمی ‌شود. با این وضعیت تا به حال به ده درصد از میزان مشخص شده تولید پرورش ماهی در قفس نرسیده ‌ایم.
منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

راهنمای مبحث سیزدهم pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۹۶
1381 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0