سیاست های سینوسی تولید مسکن را کنار بگذاریم| لزوم ارائه طرح های بلند مدت سیاست های سینوسی تولید مسکن را کنار بگذاریم| لزوم ارائه طرح های بلند مدت

سیاست های سینوسی تولید مسکن را کنار بگذاریم| لزوم ارائه طرح های بلند مدت

سیاست های سینوسی تولید مسکن را کنار بگذاریم| لزوم ارائه طرح های بلند مدت ، باید از سیاست سینوسی در طرح های تولید مسکن خارج شویم و برای این حوزه برنامه های بلند مدت ارائه داد

کد خبر: 030520005 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ مرداد ۰۳ - ۱۱:۱۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سیاست های سینوسی تولید مسکن را کنار بگذاریم| لزوم ارائه طرح های بلند مدت ، باید از سیاست سینوسی در طرح های تولید مسکن خارج شویم و برای این حوزه برنامه های بلند مدت ارائه داد

سیاست های سینوسی تولید مسکن را کنار بگذاریم| لزوم ارائه طرح های بلند مدت

سیاست های سینوسی تولید مسکن را کنار بگذاریم| لزوم ارائه طرح های بلند مدت
عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بیان کرد:
سیاست های سینوسی تولید مسکن را کنار بگذاریم| لزوم ارائه طرح های بلند مدت
فراهی، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بیان کرد: باید از سیاست سینوسی در طرح های تولید مسکن خارج شویم و برای این حوزه برنامه های بلند مدت ارائه داد.
وحید فراهی در میزگرد «مطالبات و خواسته های فعالان حوزه مسکن و ساختمان از دولت چهاردهم»، گفت: تولید مسکن در دولت های مختلف مطرح بوده که در دولت نهم و دهم تحت عنوان «مسکن مهر»، در دولت یازدهم و دوازدهم این موضوع کمرنگ و در دولت سیزدهم تحت عنوان «نهضت ملی مسکن» مطرح گردید.
وی ادامه داد: امروز در بازار مسکن برای بخش خصوصی ریسک سرمایه ایجاد شده است و این ریسک سبب شده بسیاری از شرکت های توانمند در این صنعت را از دست دهیم.
فراهی با اشاره به نوع تعامل دولت با بخش خصوصی در صنعت ساختمان اظهار داشت: بایستی دولت برای حضور بخش خصوصی تسهیل گری کند تا این قشر بتواند توان خود را در بازار به اشتراک بگدارد.
عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: باید از سیاست سینوسی در طرح‌های تولید مسکن خارج شویم و برای این حوزه برنامه های بلند مدت ارائه و مدت زمان اجرای طرح ها را از چهار سال خارج و به ۱۰ تا ۱۵ سال افزایش دهیم.
فراهی افزود: به جای اینکه وزارت راه و شهرسازی راسا در مورد موضوعات مرتبط با مسکن تصمیم گیری کند باید از ظرفیت تشکل های مختلف و سازمان نظام مهندسی نیز در تصمیم گیری های خود استفاده کند.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ مرداد ۰۳
50 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0