انتقاد نماینده مردم آبادان در مجلس از عدم نظارت صحیح نظام مهندسی آبادان انتقاد نماینده مردم آبادان در مجلس از عدم نظارت صحیح نظام مهندسی آبادان

انتقاد نماینده مردم آبادان در مجلس از عدم نظارت صحیح نظام مهندسی آبادان

انتقاد نماینده مردم آبادان در مجلس از عدم نظارت صحیح نظام مهندسی آبادان ، بر روند احداث ساختمان متروپل صورت گرفت. امروز نظام مهندسی ساختمان و شهرسازی همانند یک پزشک نسبت به جان انسانها در ساخت و سازها مسئول هستند

کد خبر: 010304006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ خرداد ۰۱ - ۱۰:۰۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انتقاد نماینده مردم آبادان در مجلس از عدم نظارت صحیح نظام مهندسی آبادان ، بر روند احداث ساختمان متروپل صورت گرفت. امروز نظام مهندسی ساختمان و شهرسازی همانند یک پزشک نسبت به جان انسانها در ساخت و سازها مسئول هستند

انتقاد نماینده مردم آبادان در مجلس از عدم نظارت صحیح نظام مهندسی آبادان

انتقاد نماینده مردم آبادان در مجلس از عدم نظارت صحیح نظام مهندسی آبادان
تذکر دو نماینده مجلس در مورد حادثه آبادان
نماینده مردم آبادان در مجلس از عدم نظارت صحیح نظام مهندسی آبادان بر روند احداث ساختمان متروپل انتقاد کرد.
جلیل مختار نماینده آبادان در مجلس در نشست علنی امروز (۳ شنبه، سوم خرداد) قوه مقننه، در تذکر شفاهی خود ضمن عرض تسلیت به کلیه مردم آبادان بویژه بازماندگان حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل بیان کرد: باز هم آبادان در فاجعه انسانی در سرخط خبر حوادث کشور و جهان قرار گرفت؛ باز هم سوءمدیریت دستگاههای مربوطه حادثه دلخراشی برای مردم شهیدپرور آبادان خلق کرد.
مختار ادامه داد: چرا نظام مهندسی آبادان نظارت کامل از صفر تا صد احداث ساختمان متروپل از جمله محاسبات و طراحی تا اتمام پروژه نداشته است؟ چرا شهرداری آبادان کنترل گزارش ناظرین نظام مهندسی با نظارت مستقیم پروژه غیراستاندارد را متوقف نکرده است؟ چرا اداره کل شهرسازی استان خوزستان مجوز برج سازی و بلندمرتبه سازی را کنترل نکرده است؟
وی افزود: امروز نظام مهندسی ساختمان و شهرسازی همانند یک پزشک نسبت به جان انسانها در ساخت و سازها مسئول هستند. وزرای کشور و راه و شهرسازی باید در این خصوص اقدام کنند.
هم‌چنین سیدمحمد مولوی دیگر نماینده آبادان در مجلس در تذکری بیان کرد: درگذشت جمعی از همشهریان عزیزم را تسلیت عرض می‌ کنم و از ابراز همدردی همه همکاران عزیز بویژه جناب دکتر قالیباف تقدیر و تشکر می‌کنم.
مولوی گفت: اینک که حادثه غم‌انگیز ریزش ساختمان متروپل مردم نجیب آبادان را عزادار و داغدار کرد، آیا وقت آن نرسیده است که فریاد مظلومیت آبادان شنیده شود. خوزستان، آبادان وخرمشهر درگیر عبدالخاطی‌ها است.
نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فساد در آبادان و خرمشهر بیداد می‌ کند، چقدر فریاد بزنیم از دستگاه قضا انتظار داریم مسببین این حادثه و کسانیکه منجر به این حادثه شده‌اند را شناسایی و با جدیت پی‌گیری و اقدام کند. آبادان انتظار انجام همین حداقل‌ ها است.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ خرداد ۰۱
272 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0