فراخوان عمومی مناقصه یک مرحله ای با ارزیابی کیفی ساخت عملیات سفت­کاری ساختمان فراخوان عمومی

فراخوان عمومی مناقصه یک مرحله ای با ارزیابی کیفی ساخت عملیات سفت­کاری ساختمان دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان مرند

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان­ شرقی در نظر دارد بعد از شناسایی کیفی سازندگان صلاحیت­ دار و توانمند و انتخاب آن ها، ساخت عملیات سفت­کاری ساختمان دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان مرند را با مشخصات زیر از طریق مناقصه به پیمانکار دارای صلاحیت واگذار کند.

کد خبر: 190724012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ مرداد ۹۸ - ۵:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی،سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان­ شرقی در نظر دارد بعد از شناسایی کیفی سازندگان صلاحیت­ دار و توانمند و انتخاب آن ها، ساخت عملیات سفت­کاری ساختمان دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان مرند را با مشخصات زیر از طریق مناقصه به پیمانکار دارای صلاحیت واگذار کند.

فراخوان عمومی مناقصه یک مرحله ای با ارزیابی کیفی ساخت عملیات سفت­کاری ساختمان

فراخوان عمومی مناقصه یک مرحله ای با ارزیابی کیفی ساخت عملیات سفت­کاری ساختمان

فراخوان عمومی مناقصه یک مرحله ای  با ارزیابی کیفی ساخت عملیات سفت­کاری ساختمان دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان مرند

از تمامی شرکت­های پیمانکاری که دارای صلاحیت حداقل رتبه پنج در رشته ابنیه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی هستند، دعوت می ­شود در صورت داشتن ظرفیت خالی (با توجه به ضوابط سازمان مدیریت)، از تاریخ دوم مرداد ماه نود و هشت لغایت هفتم مرداد ماه نود و هشت جهت دریافت اسناد ارزیابی و شرایط و اسناد مناقصه به دبیرخانه سازمان در ساختمان مرکزی – واقع در تبریز – چایکنار – بلوار استاد شهریار – بعد از پل گلکار – پایین­تر از بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کنید.
مشخصات پروژه به شرح زیر است:

۱- برآورد اولیه طبق فهرست بهاء ابنیه سال نود و هشت حدود -۱۱/۳۳۶/۴۵۶/۵۹۹ ریال است.

۲- مدت اجرای کار کلاً هشت ماه خواهد بود.

۳- اجرای اسکلت بتن آرمه، دیوارچینی، نبشی­ کشی، دیوارهای داخلی و پیرامونی ساختمان دارای چهار طبقه سازه­­ای از نوع بتن آرمه زیرزمین (پارکینگ)، همکف (تجاری)، طبقات اول و دوم (اداری) با زیربنای تقریبی هزار و سیصد مترمربع خواهد بود.

۴- متقاضیان می­توانند در صورت تمایل در وقت اداری روز پنج­ شنبه مورخ دهم مرداد ماه نود و هشت از محل پروژه بازدید به عمل آورند.

۵- آدرس دقیق محل پروژه در شهرستان مرند – خیابان چایکنار (قیام) – بالاتر از پل المهدی است.

فراخوان عمومی مناقصه یک مرحله ای با ارزیابی کیفی ساخت عملیات سفت­کاری ساختمان

۶- متقاضیان بایستی اسناد ارزیابی کیفی را همزمان با قیمت­ های پیشنهادی بطور جداگانه و به صورت سربسته و ممهور پاکت­های سربسته الف و ب و ج (طبق اسناد مناقصه) تا آخر وقت اداری روز ۳ ­شنبه مورخ پانزدهم مرداد ماه نود و هشت به دبیرخانه سازمان واقع در ساختمان مرکزی تحویل دهند. پیشنهاد قیمت پیمانکارانی که امتیاز ارزیابی آن ها کم تر از شصت و پنج باشد در مناقصه منظور نخواهد شد.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی اجرا معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ مرداد ۹۸
562 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0