اطلاعیه فوری در باره نزدیک بودن زمان پایان ثبت نام عضویت در شورای مرکزی منصور بهادری 

اطلاعیه فوری در باره نزدیک بودن زمان پایان ثبت نام عضویت در شورای مرکزی نظام مهندسی

آخرین مهلت ارائه مدارک و ثبت نام برای عضویت در شورای مرکزی دوره هشتم، پایان روز شنبه بیست و هشتم اردیبهشت نود و هشت به پایان می‌رسد و این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

کد خبر: 980225008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸ - ۱:۱۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،آخرین مهلت ارائه مدارک و ثبت نام برای عضویت در شورای مرکزی دوره هشتم، پایان روز شنبه بیست و هشتم اردیبهشت نود و هشت به پایان می‌رسد و این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

اطلاعیه فوری در باره نزدیک بودن زمان پایان ثبت نام عضویت در شورای مرکزی

اطلاعیه فوری در باره نزدیک بودن زمان پایان ثبت نام عضویت در شورای مرکزی

اطلاعیه فوری در باره نزدیک بودن زمان  پایان ثبت نام عضویت در شورای مرکزی نظام مهندسی

منصور بهادری  دبیر اجرایی شورای مرکزی و رئیس هیئت اجرایی انتخابات با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به اعضای هیات مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانهای کشور، فرصت ثبت نام هشتمین دوره انتخابات شورای مرکزی را حداکثر تا بیست و هشتم اردیبهشت نود و هشت اعلام کرد که این فرصت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
در این اطلاعیه از تمامی اعضای هیئت مدیره استان‌ها که داوطلب ثبت‌نام در این انتخابات هستند دعوت شده است برای تحویل دستی مدارک به دبیرخانه شورای مرکزی، با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده هر چه سریع‌تر اقدام کنند.
طبق این اطلاعیه واحد دریافت مدارک و ثبت نام عضویت در شورای مرکزی مستقر در ساختمان شورا روزهای تعطیل ۵ شنبه و جمعه امروز ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت بصورت تمام وقت دایر و آماده دریافت مدارک است.
متن اطلاعیه چنین است:
بسمه تعالی
‎روسا و اعضای محترم هیئت مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان های سراسر کشور
‎با سلام
‎احتراما، به اطلاع می رساند آخرین مهلت ارائه مدارک و ثبت نام برای عضویت در شورای مرکزی دوره هشتم ،پایان روز شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸ می باشد و این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

اطلاعیه فوری در باره نزدیک بودن زمان پایان ثبت نام عضویت در شورای مرکزی

‎ لذا از تمامی اعضای محترم هیئت مدیره استانها که داوطلب ثبت‌نام در این انتخابات هستند دعوت می شود با عنایت به فرصت کوتاه باقی مانده، برای تحویل مدارک به دبیرخانه شورای مرکزی در بازه زمانی مذکور به صورت حضوری اقدام نمایند.
‎ برای سهولت در این امر ، واحد دریافت مدارک و ثبت نام عضویت در شورای مرکزی، مستقر درساختمان شورا به نشانی ( تهران- میدان ونک- خیابان شهید خدامی- خیابان تک شمالی- پلاک ۱) در روزهای پنجشنبه و جمعه بیست و ششم و بیست و هفتم اردیبهشت به صورت تمام وقت دایر و آماده دریافت مدارک می باشد.
منصور بهادری دبیر اجرایی شورای مرکزی و رئیس هیئت اجرایی انتخابات

منبع: بنا نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ اردیبهشت ۹۸
490 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0